Počet slov:525
34 let/1.září 1994,,Hádej, kdo letos nastoupil na místo obrany proti černé magii," vychrlil na mě otázku Severus hned, jak přišel. Zamrkala jsem a odložila knížku ohledně černé magie. Severus se právě vrátil z večeře.
,,Hádám, že ty to nebudeš," uchechtla jsem se. ,,Já to taky nejsem..."
Zamračil se. ,,Mluv vážně."
,,Opravdu netuším," pokrčila jsem rameny.
,,Alastor Moody," zavrčel.
,,Pošuk?" vydechla jsem. Podle toho, co jsem slyšela, mu prý straší ve věži. Brumbál mu vážně svěřil tohle místo?
,,Ano, svěřil," opět mi četl myšlenky, ale já to teď neřešila. ,,Víš, co to znamená?"
,,Uhm... je to bystrozor?" řekla jsem nejistě a on přikývl.
,,Jeden z těch, co pochytali nejvíce smrtijedů. Stále po některých pátrá. A ke mně moc slušný nebude," odfrkl si.
,,A co já?"
,,Tebe pořádně nikdo nezná. Vyrůstala jsi s příjmením ,Pembertová'. Skoro všichni si myslí, že jsi mudlovského původu. Neví, že jsi nevlastní sestra Temného pána, a proto by proti tobě Moody neměl nic mít," vysvětlil.
,,Ale přece jen, oba dva jsme se jen tak tak vyhnuli Azkabanu. Alespoň pár lidí musí vědět, že jsem smrtijedkou," váhala jsem.
Povzdechl si. ,,Už to neřeš. Prostě se Moodymu vyhýbej a teď si jdi lehnout. Dobrou noc."
Převlékla jsem se do pyžama a lehla si. Dlouho jsem nemohla usnout, ale pak se mi zdála hrozná noční můra.
•••
19.října 1994
,,Moje i Milliino Znamení se začíná vybarvovat, pane řediteli." Včera večer jsme se rozhodli, že Brumbálovi řekneme o našich Znameních.
Brumbál se tvářil vážně a pozorně poslouchal Severusovo vyprávění.
,,A vás to znamení bolelo a pálilo, slečno Raddleová?" zeptal se mě potom.
,,Ano, pane. Ale nemělo by, ne?" Druhou otázku jsem pokládala spíše Severusovi. ,,Tedy, chci říct, že ještě nemá moc, a tak by neměl Znamení nijak ovlivňovat, aby bolelo či pálilo..."
,,Severusi, u vás se Znamení nijak neprojevovalo?" otázal se ho Brumbál.
Dotazovaný zakroutil hlavou.
,,Jen se na chviličku ozvalo a vybarvilo se o něco víc," odpověděl.
,,Víte, pane," začala jsem, ,,napadlo nás, jestli se moje Znamení tak neozvalo díky tomu, že Tom je můj nevlastní bratr."
Brumbál se zamyslel. ,,I tohle je možné. Nechám si to projít hlavou a vy dva svoje Znamení kontrolujte. A nezapomeňte, že za pár dní tu budou Krásnohůlky a Kruval."
Se Severusem jsme vstali a vyšli jsme z ředitelny. Šli jsme mlčky.
,,Budeš si číst?" zeptal se mě a já pokrčila rameny.
,,Spíš bych se chtěla proletět. A ty budeš dělat co?"
,,Nevím, jestli je moudré chodit k večeru ven, Millie. Zvlášť po tom, co se tvé Znamení ozývá. Já budu známkovat eseje. Jsem teprve v půlce prací čtvrtého ročníku."
,,Takže jsi známkoval Harryho práci?" nadzvedla jsem obočí.
,,Hrozné," ušklíbl se. Podívala jsem na práci, kterou měl na stole, a která byla poslední oznámkovaná.
,,Neville Longbottom? Ten chodí do Nebelvíru?" zeptala jsem se a on přikývl.
,,Jeho výsledky jsou katastrofální."
,,Taky jsi mu dal hrozné," podotkla jsem.
,,On a Potter by si mohli podat ruce. Jsou na tom v lektvarech stejně. Nikdo na tom není hůř," řekl zlomyslně.
,,Ty jsi zase kašlal na jasnovidectví."
,,To ty také. A nešlo ti bylinkářství."
,,Fajn, fajn! Nebudu se s tebou hádat," zahihňala jsem se a on se mírně pousmál. Pak se posadil za stůl a začal známkovat eseje.
Právě jsem dopsala OSG II., takže už budu jenom vydávat:) (dva díly denně, jak jste chtěli. Jsem na vás tak hodná:D)
Před námi je nějakých dvacet kapitol a já už se pomalu vrhnu na OSG III., na což se strašně těším a doufám, že se vám zalíbí:3
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
FanfictionCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...