Počet slov:757
34 let/8.prosince 1994,,Opravdu se omlouvám, že jsi musel tak dlouho čekat, Neville," omlouvala jsem se nebelvírskému žákovi. Byli jsme v Komnatě Nejvyšší potřeby, protože pochybuji, že by nám Severus půjčil svou učebnu. A navíc o ničem neví.
,,To je v pořádku. Já jsem v lektvarech nemehlo," přiznal.
,,Tady profesor Snape nebude, Neville, můžeš být naprosto klidný. Nebudu ti strhávat body a nebudu na tebe zlá, když něco pokazíš. Chybami se učíme!" věnovala jsem mu úsměv a on se taky pousmál.
,,Připravila jsem pro dnešek poněkud lehký lektvar. Důležité je, abys našel sebevědomí a pořádně se na lektvar soustředil. Budu pracovat s tebou. Takže, bzučivý lektvar." Na stůl ke kotlíkům jsem položila mnou psaný postup. ,,Ingredience jsou tady a jelikož potřebuješ například vlas toho, na koho chceš lektvar použít, obětovala jsem se a použijeme mé vlasy."
Neville si stoupl ke svému kotlíku a já také. ,,Tenhle lektvar je opravdu jednoduchý," uklidňovala jsem ho a dali jsme se do práce. Všechny ingredience jsme smíchali dohromady a já Nevillovi pomohla s rozpouštěcím kouzlem. Nakonec jsme přihodili hrst sladkostí a lektvar byl hotový.
,,Perfektní, Neville," pochválila jsem ho a on zářil radostí.
,,To je snad první lektvar, který se mi povedl! Děkuji vám! Hned se cítím lépe! Kdy zase mohu přijít?" Neville byl opravdu nadšený.
,,Pošlu ti sovu a pokusím se, aby to bylo brzy," zazubila jsem se a odešli jsme z Komnaty.
Neville šel do nebelvírské společenské místnosti a já ho doprovodila. Když jsme se rozloučili u Buclaté dámy a já už se měla k odchodu, vyšla McGonagallová.
,,Ach! Všude vás hledám, slečno," řekla mi. ,,Pojďte se mnou.
,,Stalo se něco, paní profesorko?" zeptala jsem se překvapeně a rychle ji následovala.
,,Ne, vše je v naprostém pořádku, nemusíte mít strach. Potřebuji s vámi mluvit." Odvedla mě do svého kabinetu. Spatřila jsem famfrpálový pohár, který se blyštil hned za jejím stolem. Když spatřila, kam koukám, poznamenala: ,,Ach, ano, Severus mi vždy připomíná, že pokud družstvo mé koleje nevyhraje, poputuje pohár do jeho rukou."
,,Hmm, zvláštní, on se nikdy o famfrpál nezajímal," pronesla jsem bezmyšlenkovitě, než jsem si uvědomila, co jsem to řekla.
,,Vy jste ale za svou kolej tehdy hrála, nemýlím se?"
,,Skutečně. O čem jste to se mnou chtěla mluvit, paní profesorko?"
,,Ach, jistě. K Turnaji Tří kouzelníků patří tradičně Vánoční ples. Každý ředitel své koleje musí studentům dát lekci tance."
,,Ehm, promiňte, ale se mnou to nemá nic společného. Nejsem ředitelka koleje a ani -"
,,Slečno! Dohodli jsme se s profesorem Snapem, že Zmijozelu budete lekce tance dávat vy." Otevřela jsem pusu, abych něco namítla, ale ona zvedla ruku. ,,No tak! Jste přeci žena! Zítra máte zamluvenou učebnu v druhém patře přesně ve čtyři hodiny. Ve společenské místnosti Zmijozelu už toto oznámení visí. Nyní můžete jít. Pěkné odpoledne!"
Takže se dohodli se Severusem? Úžasné! Energicky jsem kráčela dolů do sklepení a jakmile jsem byla v místnosti, práskla jsem dveřmi, aby o mně věděl. Překvapeně vzhlédl.
,,Všechno v pořádku?"
,,No... už jsi slyšel o tom plesu?" zeptala jsem se nevinně.
,,Jistě. Ty také?"
,,Ano, říkala mi o tom profesorka McGonagallová. Tak mi zatraceně řekni, proč JÁ mám dávat TVÝM studentům hodiny tance!" zakřičela jsem poslední větu tak nahlas, až sebou trhnul.
,,Millie, pochop. Jsi žena. Jsou to zmijozelští. Mají tě rádi." Protočila jsem očima, ale už jsem se smířila se svým osudem.
•••
9.prosince 1994
,,K Turnaji Tří kouzelníků patří tradičně Vánoční ples," začala jsem jako papoušek odříkávat, když se všichni zmijozelští narhnuli do volné učebny a teď na mě upírali pohledy.
,,V těchto hodinách se vás budu snažit naučit základy tance. Dneska si zkusíme valčík," odmlčela jsem se a přejela studenty pohledem. ,,Nějaký dobrovolník, který by si se mnou valčík zkusil?" Bylo mi z toho trapně.
Zvedlo se poměrně dost rukou, ani jsem to nečekala. Mezi nimi byl i Draco a já na sobě cítila nenávistný pohled Pansy. Nevím proč, ale ona mě moc ráda neměla.
,,Tak tedy Draco, pojď ke mně," vyzvala jsem blonďáka a on přišel. ,,Dej mi ruku kolem pasu."
Učinil tak, já mu tu svou položila na rameno a chytla ho za levou ruku. Byla jsem jen o trochu vyšší, takže to bylo v pořádku. Ještě před tím jsem mávla hůlkou a začala hrát hudba.
Lekce trvala asi dvě hodiny a byla jsem ráda, že jsem zmijozelským opravdu nevadila a poslouchali mě. Vážně jim to šlo, a tak jsem je s velkým úsměvem pochválila, ještě než odešli. Pak jsem ve dveřích zahlédla Severuse, to už se studenti začali trousit ven.
,,Užila sis to?" ušklíbl se, když jsem kolem něj prošla.
,,Bylo to zábavnější, než kdybych ti pomáhala s opravováním esejí."
#stěr:D
Jak jsem slíbila, tak plním, dnes poslední kapitola:D
A v další už je ples! Jó, všichni se těšíme:DD
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-MilkaBtw.Takhle by to vypadalo, kdyby lekci tance dostal na starost Sevík:'D
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
Fiksi PenggemarCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...