Počet slov:568
34 let/19.ledna 1995,,Nechte mě už pro Merlina být!" zakřičela jsem na všechny kolem sebe. Ztratila jsem už nervy, jelikož mě den co den teď sledovali fotografové a pisálci z Denního Věštce. Byli zkrátka odhodlaní zjistit o mně víc, a proč jsem Harrymu zachránila život.
,,Ještě někdo se mě na něco zeptá a uřknu ho!" varovala jsem všechny a vytáhla hůlku. ,,A teď vypadněte, nebo si skrz vás všechny prorazím cestu a je mi jedno, jestli zemřete nebo ne."
Několik z nich vyděšeně odstoupilo pryč. Přeměřila jsem si je nedůvěřivým pohledem a rychle si to mířila k Zapovězenému lesu.
Vtom mi zastoupili cestu Fred s Georgem a já už naštvaně založila ruce v bok.
,,Co chcete?"
,,Popovídat si," řekla dvojčata klidně.
,,O čem?" zúžila jsem oči.
,,O vás," odpověděl Fred a George ho doplnil. ,,A o Snapeovi."
,,Nemůžete mi dát pokoj?" zasténala jsem. ,,Zrovna teď na to fakt nemám náladu."
,,Chceme jen vědět, zda-li je pravda to, co se píše v Denním Věštci," odsekl Fred a George přitakal.
Povzdechla jsem si frustrovaně si prohrábla vlasy. ,,Četla jsem to vaše vyjádření."
,,Jo, my taky. Skvělé, nemyslíte?"
,,Pak jsme se porvali," zakřenil se George a Fred ho z legrace bouchnul do ramene.
Maličko jsem se pousmála. ,,Takže vy tomu věříte nebo ne?"
,,Samozřejmě, že nevěříme, že se Snapem něco máte, protože -"
,,- to zní jako naprostá blbost."
,,Přesně, Georgi. Tentokrát ses trefil a nebudu ti muset dát ránu."
,,Díky, Freddie. Bolelo to."
,,Taky mělo. Hm, takže, jak jsme řekli, se Snapem nemůžete nic mít, protože on je -"
,,- netopýr?"
,,Georgi! Už zase! Chtěl jsem říct nesnesitelný!"
,,Tak to pardon, pane nepředvídatelný."
,,Máš se za co omlouvat, pane citlivko."
,,Zmlkni."
,,Ty zmlkni."
,,Kluci," zasténala jsem, ,,to vám to nestačilo v tom rozhovoru ve Věštci?"
,,Ale to je jen bratrské pošťuchování."
,,Souhlasím."
,,A navíc podle mě -"
,,- podle nás, Freddie -"
,,- tak tedy podle NÁS," Fred protočil očima, ,,není váš typ."
,,Jo, protože váš typ jsme my dva."
,,Veselí -"
,,Mladí -"
,,Krásní -"
,,Citliví -"
,,Chytří -"
,,A egoističtí," ušklíbla jsem se, ,,jistě, určitě jste mým typem vy. Jenže jste děti."
,,To jsme řekli jen tak z legrace. Ale přesně takovýhle muž by se k vám hodil."
,,Tak vám děkuji, ale myslím, že svého přítele si vyberu sama."
,,Počkat -"
,,- nechcete říct, že -"
,,- něco máte se Snapem?"
Zavřela jsem oči a vydechla. Pak jsem je znovu otevřela.
,,Ne, nic s ním nemám."
Viditelně se jim ulevilo.
,,K vám by se hodil třeba -"
,,Kratiknot?"
,,Georgi, ty dneska radši nic neříkej. Hodil by se k vám Lupin."
Hrklo ve mně a já se podívala na své boty.
,,Nebo by se k vám hodil -"
,,Lock- promiň, Frede."
,,Mám nápad. Měli bychom vás představit mamce, ona už si dlouho přeje, aby se Bill nebo Charlie oženili, ale Charlieho zajímají jen draci."
,,A pak kdo by měl být ticho, Frede."
,,Zmlkni, Georgi. Byl to jen nápad," pokrčil rameny a George mu zacpal pusu sněhem.
,,Já už půjdu. kluci," uznala jsem, že je nejvyšší čas se vytratit. Neposlouchali mě, protože se váleli ve sněhu, a tak jsem rychle zamířila do hradu. Po cestě jsem spatřila Harryho, rozeběhla jsem se za ním a křičela jeho jméno.
Když jsem ho doběhla, nejistě jsem ho pozdravila. Bez emocí se na mě podíval, neřekl nic.
,,Harry, jsi -"
,,Nemluvte na mě. Myslel jsem, že jste kamarádka. A vy celou tu dobu dolejzáte za Snapem," pronesl znechuceně a přeměřil si mě pohledem. Zůstala jsem stát ve Vstupní síni a dívala se na Harryho, jak odchází.
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
FanfictionCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...