Počet slov:595
34 let/23.prosince 1994,,Ale ale, snad jsi nám nezměknul, Severusi," skousla jsem si ret.
,,Nevím, jestli to děláš schválně a nebo jsi opilá," pokroutil pobaveně hlavou.
,,Řekla bych, že od obojího trochu," zamrkala jsem a on sundal mé ruce ze svých ramen.
,,Máš ledové ruce," poznamenal a vzal je do svých dlaní, které byly překvapivě teplé. Hmm, já si s tebou ale můžu hrát dál.
,,Nebudete si se mnou hrát, slečno Raddleová," zavrčel a já se ušklíbla. Líbilo se mi, jakým tónem pronášel mé jméno.
,,Nebo co?" zeptala jsem se tiše a položila mu ruce na hruď.
,,Nebo tě nechám v Zapovězeném lese." Hmm, lákavé.
,,Lákavé? No dobře," zavrčel znovu a chytil mě jednou rukou pod koleny. Vyjekla jsem, protože jsem se najednou ocitla v jeho náruči.
,,Dej mě dolů."
,,Nedám."
,,Dělej, hned!"
,,Ne," pronesl nevinně a jeho onyxové oči mě propalovaly zvláštním pohledem.
,,Prosím," protočila jsem očima, on se ale otočil a nesl mě zpět k hradu.
,,Polož mě, jsem těžká a umím chodit," namítla jsem a on mě po chvíli poslechl.
,,Říkala jsi, že máš hrozné boty, ne?" věnoval mi úšklebek, a pak vkročil do Velké síně. Následovala jsem ho a přitom se vyhýbala Brumbálovu pobavenému pohledu, kterým nás doprovázel.
Na parketu bylo už opravdu málo párů. Asi tak kolem deseti. Všichni byli venku, na svých pokojích a nebo někde jinde.
,,Zatančíšsisemnou?" řekl Severus strašně rychle, jako by to už chtěl mít za sebou. Zamrkala jsem.
,,Co?"
,,Jestli si se mnou zatančíš."
Uculila jsem se. Podívala jsem se na jeho napřaženou ruku a usoudila, že to myslí vážně.
,,Zatančím," usmála jsem se a přijala jeho ruku. Ruku v ruce jsme došli na parket, trošku dál od ostatních párů.
On mi položil svou dlaň na pas, já tu svou na jeho rameno.
,,Pamatuješ na ten ples, když jsme byli ještě studenti?" zasmála jsem se a hleděla mu do očí.
,,Na to se nedá zapomenout. Tančila jsi s Blackem a s Lupinem -"
,,- a pak jsem přišla pro tebe, aby sis se mnou šel zatančit," rozesmála jsem se. On se pouze usmál.
,,Tehdy ses ptala ty mě, dnes jsem se ptal já tebe."
,,No to je pravda," uznala jsem a mezi námi se rozhostilo ticho.
Srdce mi zběsile bouchalo, až jsem si říkala, jestli to není slyšet.
,,Pořád jsem ti neodpustila to, že jsem musela učit TVÉ studenty tančit." Slovo tvé jsem hodně zdůraznila.
Ušklíbl se. ,,Užila sis to, ne?"
Protočila jsem očima.
,,Líbí se mi na tobě ty vlnité vlasy." Začervenala jsem se, ale i on byl červený.
,,No, díky... S tímhle účesem jsem se dělala po mudlovsku dlouho."
,,Ale sluší ti... a ty šaty taky..."
,,Jestlipak se z tebe brzo nestane romantik, Seve? Dneska až moc lichotíš," poznamenala jsem s úsměvem.
,,Ze mě? To v žádném případě," zakroutil rázně hlavou.
,,Asi už půjdu, bolí mě z těch bot nohy. Jdeš taky?" zeptala jsem se Severuse, který přikývl.
Opustili jsme Velkou síň.
,,Počkej," zavolala jsem na něj a sklonila se, abych si ty boty sundala. Přešla jsem k němu.
Sklonil se, vzal mě opět do náruče a nesl mě, dokud jsme nedošli k jeho pokoji.
,,Nějak se ti to zalíbilo. Já bych došla -" Ignoroval mě a jemně mě položil na postel.
,,Ehm, díky. Svléknout se ale zvládnu sama." Když jsem si uvědomila, co jsem to řekla, zrudla jsem. Nebyla jsem ale jediná. I on byl rudý.
,,A vážně nechceš pomoct?" pronesl z legrace a nadzvedl obočí.
,,Hej!" hodila jsem po něm polštář a žádný z nás už neměl podobné řeči. I když... netvrdím, že to neznělo vtipně...
Nemohla jsem si to odpustit:D
Několikrát jsem se u psaní téhle kapitolky musela zasmát:D
Doufám, že se vám líbila^^
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
FanfictionCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...