V E Č E Ř E S H O S T Y

3K 323 24
                                    

Počet slov:578
34 let/30.října 1994

,,Půjdeš tam nebo ne?" ptal se mě asi potřetí Severus. Dnes večer měl přijet Kruval a Krásnohůlky.

Povzdechla jsem si a prohrábla si vlasy. ,,Nebude to divné? Chci říct, neučím -"

,,Brumbál tě pozval a je to slušnost, nemyslíš? A ty na slušnost dbáš," nadzvedl obočí.

Protočila jsem očima. ,,Fajn." Vítězně se ušklíbl a já ze své skříně vytáhla nějaký přijatelný hábit. Abych řekla pravdu, moc jsem se na příjezd škol netěšila...

•••

Seděla jsem ve Velké síni u profesorského stolu vedle Severuse. Ozýval se cinkot příborů a tlumené rozhovory studentů. Nebyli tu jen studenti z Bradavic, ale už i Kruvalští a ti z Krásnohůlek.

Pro jistotu jsem dnes neexperimentovala s barvou svých vlasů a nechala si své hnědé s nádechem zrzavé až oranžové. Nestrhávala jsem tak na sebe moc pozornosti, přesto jsem měla pocit, že mě Moodyho čarovné oko sleduje.

Naklonila jsem se k Severusovi, který právě pil ze svého poháru a rozhodla jsem se ho trošičku vyprovokovat. ,,Taky jsi unešen tou krásou krásnohůlských dívek? Můžeš na nich oči nechat stejně jako ostatní?"

Zřejmě mu zaskočilo, protože se rozkašlal a pohár položil na stůl. Po chvíli se uklidnil, ale na sobě měl několik pohledů studentů a profesorů, včetně pobaveného pohledu Brumbála.

,,Pro Merlina, co to vyvádíš?" obořil se na mě tiše a já se uculila. Tak ráda jsem provokovala lidi...

,,Jen se ptám," ušklíbla jsem se a on protočil očima.

,,Žárlíš?" vrátil mi to zpátky.

,,Proč bych měla žárlit? Vsadím se, že nejméně polovina těch dívek jsou víly. To vysvětluje, proč jsou jimi chlapci tak očarovaní."

,,No, jedna víla sedí přímo vedle mě," pokrčil rameny a dál se věnoval jídlu. Rozhlížela jsem se po síni a spatřila maličkého profesora Kratiknota, jak Hagridovi ne moc tiše nadává a vytahuje si ze hřbetu ruky vidličku.

Znovu jsem se naklonila k Severusovi. ,,Hagrid je zřejmě očarovaný svou vílou. Teda, pokud je madame Maxime víla."

Měla jsem co dělat, abych se nezasmála, jelikož se znovu rozkašlal, a pak měl i on co dělat, aby se nerozesmál.

,,Millie, u Merlinových kalhot! Já bych se dnes vážně rád najedl," podíval se na mě vyčítavě a já si dala ruku před pusu, abych utlumila svůj smích.

,,Tak jez, nic ti v tom nebrání."

,,Jistě, ta žena, která se snaží nesmát a sedí vedle mě, se nepočítá, viď?" ušklíbl se.

Neodpověděla jsem mu. Po chvilce jsem spatřila, jak se nepříjemně dívá na muže sedícího vedle něj. Nevěděla jsem, kdo to je, ale teď jsem se vyptávat nechtěla. Pár studentů se už začalo zvedat a mezi nimi i - jak jsem usoudila - kruvalský ředitel.

,,Co se to tam děje?" zeptala jsem se Severuse, když se strhl nějaký povyk od dveří. Rychle vzhlédl, pak se ale znovu sklonil ke svému talíři.

,,Potter na sebe strhává pozornost, nic víc," pokrčil rameny a dav u dveří se rozplynul.

Žáci se začínali trousit na své pokoje, pár jich tu ale ještě zůstalo. Profesoři, mezi nimi i Brumbál, si vychutnávali dezert. Já už jsem ale měla všechno snězeno a čekala jsem, než dojí i Severus.

,,Překvapuje mě, že jsi toho tak moc a tak rychle snědla," poznamenal při pohledu na můj prázdný talíř. ,,A přitom jsi pořád tak hubená."

Pokrčila jsem rameny a stejně jako on vstala od stolu. Slušně jsem zbývajícím profesorům popřála dobrou noc, a pak jsme zamířili ke sklepení.

,,Ty, Severusi," začala jsem, ,,kdo byl ten muž, který seděl vedle tebe?"

Zamračil se. ,,Igor Karkarov, smrtijed," odpověděl mi tiše. A jéje. Tohle nevypadá moc dobře, když na bradavické škole je o dalšího smrtijeda více...

Tak co na to říkáte?:)
Budu ráda za komentáře!:)
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka

Other Slytherin girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat