K O N E C R O K U

3.1K 314 30
                                    

Počet slov:542
34 let/30.června 1994

,,Takže, proberme to už konečně," vzdychla jsem, když jsem seděla na posteli a sledovala Severuse, který si balil. Dnes už totiž odjeli studenti, a dva měsíce volna měli před sebou. Já už jsem sbaleno měla.

,,Millie," podíval se na mě, ,,nejde to probrat někdy jindy?"

,,Ale jindy se k tomu už nedostaneme," zakňučela jsem. Mezi námi bylo zase všechno dobré - troufám si říct, že za to může Remusův odchod z Bradavic, ale to jsem si nechala pro sebe. Stejně Severus nedržel jazyk za zuby, a "náhodou" mu uklouzlo před studenty, že Remus je vlkodlak.

,,Pět minut," řekl a já souhlasila. Stejně už mu toho moc nechybělo. Aspoň jsem si přehrávala svůj rozhovor s Remusem.

,,Tady vážně nikdo nevydrží déle než rok," zasmála jsem se.

,,Příští rok to musíš vzít ty," mrkl na mě, ale já zakroutila hlavou.

,,Brumbál už ale někoho sehnal. Kvůli události, která příští rok bude."

,,Aha. Tak až ten další rok. Zase se někdy uvidíme. Teď zase budeš jenom se Severusem a nebudete mít mezi sebou rozepře."

,,Přišel za tebou Harry?" ignorovala jsem jeho předchozí řeč.

,,Ne."

,,Tak určitě přijde. Ale já už půjdu, chci si sbalit. Tak zase někdy, Reme." Na rozloučenou jsme se objali.

,,Millie?"

,,Ehm, promiň, jen jsem se zamyslela," vyhrkla jsem a on tázavě zvedl obočí.

,,Tak co chceš probrat?"

,,Sirius ke smrtijedům nepatřil, a ani nebyl Strážcem tajemství. Byl to Pettigrew, oba moc dobře víme, že se schůzek tu a tam zúčastnil, takže to byl on," luskla jsem prsty a on se ušklíbl.

,,Jistě, takže Black je nevinný?"

,,Přesně tak. Uprchl z Azkabanu a mozkomorové na něj nepůsobili. Mohl za to všechno Pettigrew."

,,Měl být mrtvý," zamračil se.

,,Ano, měl. Ale nebyl. Zajímalo by mě, kde teď je. Já ho neviděla. Ty ano? Myslím tu noc."

Zavrtěl hlavou.

,,Určitě teď už hledá svého pána," povzdechla jsem si a opřela se o zeď. Dva měsíce mimo Bradavice. A co když můj bratr znovu povstane?

,,Vím, co ti dělá starosti," položil mi nejistě ruku na rameno. ,,Pokud chceš, můžeš přes prázdniny zůstat u mě."

Usmála jsem se. ,,Je to od tebe milé, Severusi, ale dělil ses se mnou o pokoj deset měsíců. A dalších deset tě čeká. To si ty dva ode mě nechceš odpočinout?"

,,Nevadí mi to. A tenhle rok jsme se spolu stejně moc nebavili..."

,,A kdo za to může?" rýpla jsem si z legrace.

,,Neprovokujte, slečno Raddleová," zavrčel.

,,Nejsem tvoje studentka," uchechtla jsem se. ,,Výhoda pro mě."

,,To vůbec nevadí. Tak strašně rád bych ti odečetl body." Zasmála jsem se.

,,Za co? Za drzost?"

,,Přesně tak."

Chvíli bylo ticho.

,,Jsem zvědavá, jak bude probíhat Turnaj Tří kouzelníků."

,,Určitě nejsi jediná. Počkej, až to zjistí studenti."

,,Budou radostí bez sebe. Nevíš, kdo zasedne v porotě?"

,,Netuším. Brumbál se však zmiňoval o tom, že by měl přijet Kruval a Krásnohůlky."

Zašklebila jsem se.

,,Tak na tyhle školy se netěším. Poprvé v životě jsem vděčná za to, - zní to hrozně, já vím - že moje máma zemřela. Určitě by mě šoupla do Krásnohůlek."

Oba jsme se zasmáli. ,,V létě se zajedu asi podívat na to mistrovství světa ve famfrpálu. Ty zřejmě nepojedeš, viď?"

Zavrtěl hlavou. ,,Famfrpál mě nebere. To ty jsi byla na postu střelkyně a chytačky."

,,Tak doufám, že se tam nestane žádná pohroma..."

Tímto uzavírám třetí ročník Harryho. No, není to úplně nejlepší, ale spokojená jsem:)
Se čtvrtým ročníkem přichází drama!:D
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka

Other Slytherin girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat