Κεφάλαιο 2ο

198 41 2
                                    


Αμάντας pov:

ΝΤΡΙΝΝ... ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει και αμέσως πετάγομαι από το κρεβάτι. Γιατί έβαλα ξυπνητήρι αφού αύριο είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο; αααα σήμερα θα πάω για δοκιμαστικό για να μπω στην ομάδα βόλεϊ της Ηλιούπολης.

Σηκώνομαι και αρχίζω να ετοιμάζομαι. Αρχικά πηγαίνω στο μπάνιο φρεσκαρίζομαι, βουρτσίζω τα δόντια μου και πιάνω μία ψηλή αλογοούρα τα καστανά μαλλιά μου. Ήρθε η ώρα να δω τι θα βάλω. Σίγουρα θα πρέπει να βρω το παλιό μου σορτς από την προηγούμενη μου ομάδα καθώς επίσης και την αθλητική κόκκινη μπλούζα μου. Στη συνέχεια παίρνω το σάκο, τον ετοιμάζω και κατεβαίνω κάτω. Σκέφτομαι να πάρω πρωινό ή όχι, αφού πάω για δοκιμαστικό. Καταλήγω να πιω ένα ποτήρι χυμό, και τώρα το δυσκολότερο. Πρέπει να πείσω τον αδερφό μου να με πάει με το αμάξι. Κατά φωνή κατεβαίνει τις σκάλες.

Αμ- Καλημέρα αδερφούλη μου, τι κάνεις, πως κοιμήθηκες;

Α- Τι θες;

Αμ- Εγώ...εμμ... τίποτα, απλά σήμερα έχω δοκιμαστικά στο βόλεϊ και έλεγα αν μπορούσες να με πετάξεις. Εεε...;;;

Α- Αν δεχτώ τι κερδίζω;

Αμ- Θα σου κάνω ότι χάρη θες... αλλά πάμε γιατί θα αργήσω!

Α- Οκευ θα σκεφτώ κάτι καλό, πάμε!

Είμαστε στο αυτοκίνητο και πλησιάζουμε στο δημοτικό στάδιο. Είναι τεράστιο και φαίνεται να έχει καλές εγκαταστάσεις. Κατεβαίνουμε από το αμάξι και πλησιάζουμε την είσοδο. Μπαίνουμε μέσα και αντικρίζω ένα μεγάλο πλήθος κοριτσιών της ηλικίας μου να είναι έτοιμες για τα δοκιμαστικά.

Αμ- Άλεξ πήγαινε να κάτσεις στις κερκίδες. Εγώ πάω να ετοιμαστώ και όταν δοκιμαστώ φεύγουμε.

Α- Κατάλαβα... όλη τη μέρα εδώ θα την φάμε!

Αμ- Δεν θέλω γκρίνιες, του λέω και φεύγω χωρίς να του αφήσω περιθώριο να απαντήσει.

Μπαίνω στα αποδυτήρια και ετοιμάζομαι, βάζοντας τις μακριές αθλητικές κάλτσες του βόλεϊ και τις επιγονατίδες μου. Μόλις τελειώνω βγαίνω έξω στο παρκέ οπού ένας υπεύθυνος κύριος γύρω στα 45-50 μας εξηγεί πως θα γίνει η δοκιμασία.

Υ(πεύθυνος)- Η διαδικασία είναι απλή και θα γίνει ως εξής: Αρχικά θα περάσετε όλοι από τα γραφεία για να γράψετε το όνομά σας και στη συνέχεια, με τυχαία κλήρωση θα δημιουργηθούν ομάδες που θα παίξουν σε ένα τουρνουά. Τα μέλη των δύο τελευταίων ομάδων που θα περάσουν στον τελικό, θα έχουν επίσημα μια θέση στην ομάδα της Ηλιούπολης. Αυτό σημαίνει πως μόνο δώδεκα κοπέλες θα τα καταφέρουν.

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now