Κεφάλαιο 19ο

84 13 4
                                    

Αμ-Τι κάνεις εσύ εδώ;

Χ- Ήρθα να σου κάνω λίγη παρέα... μου είπε και μου έκλεισε το μάτι

Αμ- Φύγε άσε με ήσυχη!

Χ- Α-α-α... όχι αντιρρήσεις, γιατί μετά θα υποστείς και τις συνέπειες...

Αμ- Τ-τι εν-εννοείς;

Χ- Δεν κατάλαβες;

Του κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου χωρίς να βγάλω άχνα... Είμαι φοβισμένη από την συμπεριφορά του και δεν ξέρω και εγώ τι έχει βάλει στο μυαλό του...

Χ- Κανένα πρόβλημα, θα σου δείξω με πράξεις... μου είπε να ένα στραβό πονηρό χαμόγελο

Με πλησιάζει απότομα και με σπρώχνει κάνοντάς με να χάσω την ισορροπία μου και να πέσω ανάσκελα στο κρεβάτι μου. Ξαφνιάστηκα και έβγαλα έναν μικρό λυγμό... Ο Χάρρυ έρχεται από πάνω μου αιχμαλωτίζοντας με και μου σκίζει την μπλούζα και μετά κατευθείαν ξεκουμπώνει το παντελόνι του. Όχι, αποκλείεται! Δεν γίνεται αυτό! Αφού καταλαβαίνω τι γίνεται αρχίζω να του φωνάζω να φύγει και να με αφήσει αλλά τίποτα, με αγνοεί. Φωνάζω βοήθεια μήπως με ακούσει κάποιος αλλά κανένας δεν είναι στο σπίτι. Παρόλα αυτά εγώ συνεχίζω να φωνάζω και να χτυπιέμαι προσπαθώντας να φύγω από το κράτημα του. Αυτό όμως φαίνεται να τον νευριάζει...

Χ- Σταμάτα να κουνιέσαι σκύλα! Αν θες να τελειώσουμε πιο γρήγορα! Βγάλε τον σκασμό...!

Μου φώναξε θυμωμένος και μου έδωσε μια δυνατή σφαλιάρα! Γιατί σε εμένα, δεν μπορώ να το πιστέψω! Όχι δεν είναι αυτός ο Χάρρυ που ερωτεύτηκα, όχι αυτός είναι άγνωστος, ο Χάρρυ ποτέ δεν θα μου φερόταν έτσι, ΣΩΣΤΑ;

Αμ- Σε παρακαλώ λυπήσουμε, άφησε με...

Χ- Όχι μωρό μου... Μην ξεχνάς τους κανόνες...

Τί; όχι!

ΌΧΙ!

ΌΧΙ!

ΌΧΙ!

Μ- Αμάντα ξύπνα!

Ανακάθομαι απότομα και βρίσκομαι στον καναπέ του σαλονιού και όχι στο δωμάτιο μου με τον Χάρρυ που... ούτε που θέλω να το σκέφτομαι! Ουφ! Ήταν απλώς ένας εφιάλτης... Οι ανάσες μου είναι γρήγορες και χωρίς ρυθμό... Ουφ! Εισπνοή εκπνοή! Η μαμά μου με κοιτάζει τρομοκρατημένη!

Μ- Κοριτσάκι μου είσαι καλά;

Αμ- Υποθέτω...

Μ- Μην ανησυχείς ένας εφιάλτης ήταν μόνο... Πήγαινε στο δωμάτιο σου και θα σου φέρω ένα ποτήρι νερό.

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now