Κεφάλαιο 21ο

61 10 1
                                    

Άρχισα να λέω στη Βανέσα το όνειρο που είδα και όταν τελείωσα είχε μια έκφραση που δεν μπορούσα να καταλάβω. Μετά από λίγο άρχισε να χαχανίζει και τελικά ξέσπασε σε γέλια... Τι;

Αμ- Που είναι το αστείο;

Βαν- Σοβαρά τώρα... Ο Χάρρυ να σε βιάσει;! Πολλές ταινίες βλέπεις ρε!

Αμ- Πρώτον, μην ανησυχείς δεν μας άκουσαν στη Κρήτη! Μίλα πιο σιγά κορίτσι μου!

Βαν- Νταξ ρε συγνώμη, αλλά ευχαριστώ μου έφτιαξες τη μέρα!

Αμ- Σκάσε ρε... δεύτερων, δεν νομίζεις ότι ίσως σημαίνει κάτι αυτό το όνειρο;

Βαν- Α καλά τα έπαιξε τελείως αυτή... Κορίτσι μου ακούς τι λες; Ήταν απλά ένα όνειρο!

Αμ- Μα αν—

Βαν- Λοιπόν άκουσε με μια στιγμή και χαλάρωσε! Ο Χάρρυ δεν πρόκειται να ακουμπήσει ούτε τρίχα σου! Αυτό ήταν ένα ηλίθιο όνειρο και δεν σημαίνει τίποτα, εκτός από το ότι σε έχει επηρεάσει η ιδέα με τους «κανόνες» που σου έχει βάλει! Μάλλον το έχεις πάρει πολύ στραβά... Ξ-Ε-Κ-Ο-Λ-Α!

Επεξεργάστηκα για λίγο αυτά που μου είπε η Βανέσα και νομίζω έχει δίκιο... Το παρατράβηξα λίγο... Δεν ξέρω τι με έπιασε... όμως πως θα έπρεπε να αντιδράσω στο θέμα αυτών των ηλίθιων «κανόνων»;!

Αμ- Υποθέτω έχει δίκιο...

Βαν- Πάντα έχω!

Υπερηφανεύτηκε και μετά έσκασε στα γέλια η ψωνάρα ... Αλλά εντάξει αν δεν είχα και αυτή δεν ξέρω τι θα έκανα...

Αμ- Πάντα μετριόφρων...

Γελάσαμε και οι δύο... Είναι πολύ καλή φίλη.

Αμ- Όμως, αυτοί οι ηλίθιοι κανόνες... Τι να κάνω;

Αντί να μου απαντήσει μου ρίχνει ένα πονηρό βλέμμα και κουνάει πάνω κάτω τα φρύδια της... Ωχ... τι έβαλε πάλι στο μυαλό της...

Βαν- Αφού ο Χάρρυ θέλει να παίξει παιχνιδάκια μαζί σου παίξε και εσύ μαζί του...

Αμ- Δηλαδή;

Βαν- Όποτε σου λέει να κάνεις κάτι ή αυτός κάνει κάτι σε εσένα, να ανταποδίδεις! Οτιδήποτε είναι αυτό. Λογικά ο ηλίθιος αδερφούλης θα έχει βάλει κάτι πονηρό στο μυαλό του... Όπως να ''διασκεδάσει''... Αλλά κρατάμε και αξιοπρέπεια ε! Σε ακραία πράγματα να κάνεις αντίσταση εννοείται... Συμπέρασμα, κάνεις το παιχνίδι του δικό σου! Κατάλαβες;

Αμ- Εύκολο να το λες... Είναι δύσκολο στη πράξη ρε ηλίθια!

Βαν- Ξέρω παιδί μου... Ερωτευμένο μου εσύ, αλλά προσπάθησε και είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα...

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now