Αμάντας pov:
Αρχίζουμε να πλησιάζουμε την καινούρια παρέα του αδερφού μου βλέποντας το αγόρι με τα πράσινα μάτια να έχει καρφωμένα τα μάτια του πάνω μου. Αφού φτάνουμε ο αδερφός μου αρχίζει τις συστάσεις. Αρχικά μου συστήνει τον Στέλιο ένα καστανό αγόρι με όμορφα χαρακτηριστικά και μελί μάτια, τον Μάνο ένα αγόρι με καλογυμνασμένο σώμα, καστανόξανθα μαλλιά και γαλανά μάτια, τον Σπύρο στον οποίο μπορώ να διακρίνω ένα τατουάζ στο μπράτσο και τέλος, το αγόρι με τα πράσινα μου συστήνεται μόνος του με την ελκυστική βραχνή φωνή του ως Χάρρυ. Είναι ψηλός με γυμνασμένη κορμοστασιά, με καστανόξανθα μαλλιά και υπέροχα χαρακτηριστικά. Αφού συστηνόμαστε, ο αδερφός μου με φωνάζει για να φύγουμε, αλλά από ότι κατάλαβα αυτός θα κανονίσει έξοδο με τα παιδιά το βράδυ.
Την ώρα που πάμε να βγούμε από το κλειστό βλέπω τα κορίτσια της ομάδας να με φωνάζουν λέγοντας μου πως θα βγούνε το βράδυ και είναι καλεσμένες όλες οι καινούριες παίχτριες. Έτσι χαρούμενη δέχομαι την πρόσκληση τους και αρχίζω τον δρόμο με τον αδερφό μου για το σπίτι. Όταν φτάνω στο σπίτι πηγαίνω κατευθείαν για μπάνιο αφού πρώτα λέω τα νέα στην μαμά μου.
Με το που μπαίνω στο μπάνιο του δωματίου μου ρυθμίζω το νερό, βγάζω τα ρούχα μου και μπαίνω κάτω από το καυτό νερό που χαλαρώνει όλο μου το σώμα. Αναμνήσεις της σημερινής ημέρας εισέρχονται στο μυαλό μου. Αυτός, ναι ο Χάρρυ είναι κολλημένος στο μυαλό μου και δεν λέει να βγει... αυτά τα όμορφα σμαραγδί μάτια, αυτά τα ζουμερά κόκκινα χείλη και το τέλειο σώμα.... Και η φωνή του που συνέχεια αντηχεί στα αυτιά μου, έχουν πλημμυρίσει τις σκέψεις μου. Αχ τι έχω πάθει; Ένα απλό αγόρι είναι που έτυχε να γνωρίσω σήμερα χάρη στον αδερφό μου...
Μετά από κανένα δεκάλεπτο τελείωσα με το μπάνιο και πήγα να φορέσω τις φόρμες μου. Αφού ντύθηκα, στέγνωσα τα μαλλιά μου και με φώναξε η μαμά μου για να πάω κάτω για μεσημεριανό. Έτσι όπως κατέβαινα τις σκάλες συνάντησα τον αδερφό μου και κατευθείαν μου ήρθε η ιδέα στο μυαλό να τον ρωτήσω και να μάθω περισσότερα για αυτόν τον Χάρρυ. Έτσι και έκανα...
ESTÁS LEYENDO
Στα ξαφνικά...
Novela JuvenilΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...