Τελικά φτάσαμε στο σχολείο. Στη διαδρομή δεν μιλούσαμε πάρα πολύ, εκτός από μερικές συζητήσεις που ανοίγαμε σχετικά με το σχολείο. Ο Χάρρυ παρκάρει σε μια άδεια θέση που βρίσκει σταματώντας.
Βγαίνουμε όλοι από το αμάξι και κατευθυνόμαστε προς την είσοδο για το προαύλιο. Με την Βανέσα καθόμαστε σε ένα παγκάκι κοντά στην είσοδο, έτσι μπορούμε και βλέπουμε την παρέα του Χάρρυ. Αρχίζουμε να μιλάμε αλλά που και που ρίχνω και καμία ματιά στο Χάρρυ...
Βαν- Θα μου πεις τι έγινε;
Αμ- Τώρα; στο σχολείο; Πάμε μετά μια βόλτα να σου τα πω;
Βαν- Οκευ.
Χτυπάει το κουδούνι που σημαίνει ότι αρχίζει το μάθημα. Πρώτη ώρα Αρχαία! Τέλει θα περάσουμε... γιουπι... Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά δεν μου αρέσουν καθόλου τα αρχαία. Είναι το μόνο μάθημα που δεν συμπαθώ μαζί με την ιστορία...
(...)
Οι ώρες περνάνε αργά και βασανιστικά και τώρα έχουμε μαθηματικά και είναι τελευταία ώρα. Μπαίνει καθηγητής μέσα και η τάξη ησυχάσει.
Καθηγητής- Παιδιά θα ήθελα να με ακούσετε προσεκτικά, γιατί θα ήθελα να κάνω μια ανακοίνωση.
Έκανε μια παύση για να δει αν τον ακούμε και μετά συνέχισε.
Καθηγητής-Το υπουργείο παιδείας έκανε μια πρόταση στα σχολεία η οποία δεν υποχρεωτική να γίνει αλλά το συμβούλιο του σχολείου αποφάσισε ότι θα την εφαρμόσουμε. Λοιπόν το ''πείραμα'' έχει ως εξής. Μαθητές της δευτέρας και τρίτης λυκείου θα συνεργαστούν και θα κάνουν ομάδες των δύο ατόμων λύνοντας κάποιες ασκήσεις που εννοείται ότι θα είναι οι ίδιες για όλες τις ομάδες. Έγινα κατανοητός μέχρι εδώ;
Έκανε και πάλι μια παύση για να δει αν όντως έχουμε καταλάβει και όλοι νεύσαμε καταφατικά.
Καθηγητής- Ωραία! Η διαδικασία θα έχει ως εξής, θα γράψετε όλοι από ένα μικρό τεστ. Και οι δύο τάξεις θα έχετε τα ίδια θέματα και έτσι οι δυάδες θα συμπληρωθούν ανάλογα με τον βαθμό σας. Δηλαδή μια καλή βαθμολογία θα αντιστοιχηθεί με μια όχι και τόσο καλή για να ισορροπούν τα πράγματα. Θέλετε να με ρωτήσετε κάτι;
Εκείνη τη στιγμή ένα παιδία σήκωσε το χέρι του που νομίζω ότι το έλεγαν Δημήτρη.
Δημήτρης- Ποιος είναι ο σκοπός του προγράμματος;
Καθηγητής- Καλή ερώτηση! Ο σκοπός είναι να δούμε στατιστικά τις επιδώσεις μαθητών σε ίδια εξεταστέα ύλη, με την διαφορά ότι αυτό θα γίνει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές τάξεις. Υποτίθεται ότι οι τριτοετείς ξέρουν καλύτερα μαθηματικά από εσάς αλλά αυτό δεν ισχύει ε όλες τις περιπτώσεις. Έτσι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να διακρίνουμε κάποια ταλέντα ή ακόμα και το αντίθετο, δηλαδή κάποιες αδυναμίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές. Έτσι θα μπορέσουμε είτε να βελτιώσουμε είτε να μην γίνει κάποια αλλαγή στο σύστημα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Στα ξαφνικά...
Fiksi RemajaΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...