Αμάντα ξύπνα! Σε φιλάει! Μην του κάνεις τη χάρη! Έλεγα συνέχεια στον εαυτό μου από μέσα μου, αλλά δεν κουνιόμουν από την θέση μου. Λίγο αργότερα σταμάτησε το φιλί και μίλησα πρώτη
Αμ- Γιατί το έκανες αυτό;
Χ- Γιατί μου αρέσεις και εσύ! Νόμιζα ότι το κατάλαβες...
Αμ- Όχι... εσύ δεν καταλαβαίνεις! Δεν καταλαβαίνεις ότι σου έλεγα πριν; Το ότι μπορεί να μου αρέσεις, δεν αλλάζει το τι είσαι!
Πφφφφ... Του είπα αυτά τα λόγια και πήρα θάρρος για να συνεχίσω... αφού αυτός δεν μίλησε....
Αμ- Ωραία λοιπόν απλά άκουσε με... Όλα αυτά που έχουν γίνει με έχουν μπερδέψει... Ξέρω δεν έχουν συμβεί και πάρα πολλά μεταξύ μας αλλά είναι αρκετά για εμένα. Ήρθα στην Αθήνα για μια καινούρια αρχή και μια καλύτερη ζωή, όμως γίνεται το αντίθετο... Όλα είναι μαλλιά κουβάρια και θέλω να ξεκαθαρίσω πως αισθάνομαι και τι πρέπει να κάνω. Όλα αυτά τα συζητούσα και με την αδερφή σου την Βανέσα –
Χ- Κάτσε... που ξέρεις την Βανέσα, και πού ξέρεις ότι είναι αδερφή μου;
Αμ- Μην με διακόπτεις! Δεν είναι αυτή η ουσία!... Η Βανέσα είναι στη ίδια τάξη με εμένα και μόλις πριν λίγο έμαθα ότι είστε αδέρφια. Αυτό που ήθελα να πω και πριν είναι ότι θέλω χρόνο να βάλω μια σειρά στο μυαλό μου. Αυτό ήθελα να κάνω θα πήγαινα να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μέσα στο κεφάλι μου, όμως και πάλι εμφανίζεσαι εσύ και με μπερδεύεις ακόμα περισσότερο! Οπότε αν μπορείς θέλω να με γυρίσεις σπίτι καλύτερα...
Χ- Κοίτα... μου αρέσεις και σου αρέσω... τι το κάνουμε θέμα... είναι τόσο εύκολο!
Αμ- Αχ δεν καταλαβαίνεις! Απλά πήγαινέ με σπίτι!
Χ- Όχι δεν καταλαβαίνω και άμα θες δεν σε ξαναενοχλώ...! Άντε από κει!
Μου απάντησε με ένα κατσούφιασμα και κατευθύνθηκε προς την μηχανή του για να με γυρίσει σπίτι...
Αφού φτάσαμε σπίτι κατέβηκα μόνη μου από την μηχανή και κοιταχτήκαμε για λίγο στα μάτια... Είχε ένα θλιμμένο βλέμμα γεμάτο απογοήτευση, όμως δεν είπε τίποτα.
Μπήκα στο σπίτι και πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και έκανα ένα ντους να χαλαρώσω. Μετά στρώθηκα στο κρεβάτι μου και ένιωθα τόσο εξαντλημένη όμως ήταν ακόμα 16:00 η ώρα... και σε μία ώρα είχα προπόνηση... Δεν πρόκειται να χάσω προπόνηση όσο σκατά και να είμαι! Τρελαίνομαι για το βόλεϊ! Έτσι είπα να χαλαρώσω και να μην κάνω τίποτα που θα έχει αρνητική επίδραση πάνω μου και δεν θα μπορώ να αποδώσω στην προπόνηση...
YOU ARE READING
Στα ξαφνικά...
Teen FictionΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...