Κεφάλαιο 12ο

96 18 0
                                    

Δεν ξέρω τι έχω πάθει σήμερα αλλά βρίσκω πολύ τολμηρό τον εαυτό μου! Μπράβο Αμάντα! Υπέροχη πρόοδος!

Ο Χάρρυ ξαφνιάζεται από την αποφασιστική μου κίνηση, αλλά δεν αργεί να ανταποδώσει, φιλώντας με, με ένα χαμόγελο στο στόμα του... Φαίνεται να έχει το πάνω χέρι, αφού βρίσκεται από πάνω μου, όμως μου αρέσει αυτό και δεν σκοπεύω να το αλλάξω.

Αφήνομαι στο φιλί μας και χάνομαι στην κάθε στιγμή, όμως δεν τα καταφέρνω αφού κάποιος μας διακόπτει ξεροβήχοντας... Εγώ και ο Χάρρυ σταματάμε το φιλί και γυρνάμε να δούμε από πού ερχόταν ο ήχος. Βλέπουμε ένα αγόρι κοντά στη ηλικία μας και λίγο μεγαλύτερο, ένα μέτρο πιο πέρα να μας κοιτάει που είμαστε σε τέτοια στάση, στο πάρκο! Ωχ! Ρεζίλι πάλι...

Άγνωστος- Τι λέει ρε παιδιά; Λέτε να πηδηχτείτε εδώ;

Ο Χάρρυ σηκώνεται κατευθείαν και απαντάει

Χ- ότι θέλουμε θα κάνουμε... γι' αυτό κόψε!

Άγνωστος- Για χαλάρωσε φιλαράκι γιατί δεν θέλω να πλακωθούμε!

Χ- Δεν θες πίστεψέ με!

Σηκώθηκα και εγώ από την θέση μου αφού μυρίστηκα καυγά...

Αμ- Ε παιδιά χαλαρώστε δεν έγινε και τίποτα...

Άγνωστος- Δεν σε χάλασε κιόλας εσένα... πουτ—

Πριν προλάβει να ολοκληρώσει πετάχτηκε ο Χάρρυ και τον έσπρωξε στο έδαφος ρίχνοντας τον κάτω, άρχισε να του δίνει μπουνιές αποφεύγοντας αυτές του άλλου αγοριού. Συνέχισε να τον χτυπάει χάνοντας τον έλεγχο! Εντάξει είπαμε το άξιζε το ξυλάκι του αλλά όχι και να τον σκοτώσει!

Αμ- Χάρρυ σταμάτα! Θα τον σκοτώσεις!

Άρχισα να φοβάμαι και να ανησυχώ υπερβολικά πολύ, αφού δεν αντέδρασε και δεν με άκουσε. Τον πλησίασα και ακούμπησα το μπράτσο του λέγοντας του να σταματήσει. Στο άγγιγμα μου αμέσως χαλάρωσε και κατάλαβε τι γινόταν. Σταμάτησε να χτυπάει το άλλο αγόρι και σηκώθηκε από πάνω του.

Χ- Σε προειδοποίησα, δεν θες να μπλέξεις μαζί μου... Έτσι και ξανανοίξει το στόμα σου και πετάξεις μαλακία... δεν θες να ξέρεις τι θα γίνει...

Ο Χάρρυ τον απείλησε και τον έφτυσε πριν πάρει το χέρι μου και με τραβήξει μαζί του.

Ήμουν τρομοκρατημένη από το σκηνικό μου προηγήθηκε πριν λίγο. Πρώτη φορά βλέπω τον Χάρρυ τόσο αγριεμένο και βίαιο. Μήπως πρέπει να αρχίζω να φοβάμαι, αν πληγώσει και εμένα;

Στα ξαφνικά...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang