Ο Χάρρυ... επιτέλους τον βρήκα! Για να είμαι ειλικρινής αυτός με βρήκε και μπορώ να πω, πως με ξάφνιασε! Άρχισε να με πλησιάζει υπερβολικά πολύ, με αποτέλεσμα τα πρόσωπά μας να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής! Νομίζοντας πως και πάλι θα κάνει κάποια κίνηση πλησιάζει τον λαιμό μου και μου ψιθυρίζει:
Χ- Χορεύεις πολύ ωραία... και έχεις πολύ ωραίο σώμα, μου είπε και εγώ είχα κοκκινίσει ολόκληρη
Αμ- Ε.... ε-ευχαριστώ... είπα και έσκυψα το κεφάλι μου για να κρύψω το κοκκίνισμα στα μάγουλά μου
Τότε ο Χάρρυ με τον αντίχειρα και τον δείκτη του άγγιξε το πιγούνι μου και σήκωσε το κεφάλι μου έτσι ώστε να τον αντικρίζω στα μάτια και μου ψιθύρισε ξανά:
Χ- Δεν χρειάζεται να κρύβεσαι, είσαι πολύ γλυκιά όταν κοκκινίζεις. Μου είπε και εγώ κοκκίνιζα ακόμα περισσότερο... του χαμογέλασα και ανταπέδωσε και αυτός.
Κάνει κίνηση για να με φιλήσει , όμως εγώ τραβιέμαι, αφού η συνείδηση με χτύπησε κατακέφαλα. Ξαφνικά μου πέρασε η ιδέα από το μυαλό ότι όλα αυτά τα γλυκόλογα τα λέει σε όλα τα κορίτσια που θέλει να ρίξει... έτσι δεν θα κάτσω να είμαι ένα από τα παιχνίδια του... του ρίχνω στα ξαφνικά ένα χαστούκι και το κεφάλι του γυρνάει απότομα και μένει σε αυτή τη θέση. Αρχίζω να τρέχω προς την έξοδο του club σπρώχνοντας τα ιδρωμένα κορμιά που βρίσκονται στον δρόμο μου...
Όταν καταφέρνω να φτάσω στην έξοδο ανοίγω την πόρτα και ένα κρύο αεράκι με χτυπάει ανακουφίζοντας με... παίρνω το πρώτο ταξί που βλέπω στο δρόμο και δίνω την διεύθυνση του σπιτιού μου
Μετά από κανένα τέταρτο φτάνω στο σπίτι μου πληρώνω τον ταξιτζή και κατευθύνομαι προς την είσοδο του σπιτιού... βγάζω τα κλειδιά από την τσάντα μου ανοίγω την πόρτα και κατευθύνομαι γρήγορα προς το δωμάτιο μου. Μπαίνω μέσα και κλείνω γρήγορα την πόρτα. Ευτυχώς που δεν πέτυχα την μαμά μου στην διαδρομή, γιατί θα έπρεπε να δίνω εξηγήσεις...
Κατευθύνομαι προς το μπάνιο μου, ξεντύνομαι και κάνω ένα γρήγορο ντους. Όταν τελειώνω βάζω τις πιζάμες μου και ξαπλώνω στο κρεβάτι. Αρχίζω να σκέφτομαι τη σημερινή μέρα... και κυρίως τον Χάρρυ. Ούτε μια μέρα δεν είχε που γνωριστήκαμε και ήδη πήγε να με φιλήσει, όμως τον σταμάτησα. Βασικά για κάποιο λόγο νιώθω περήφανη για τον εαυτό μου που δεν έχασα την αξιοπρέπεια μου και δεν υπέκυψα στην κίνηση του.
Παρόλα αυτά όταν τον είδα με άλλη κοπέλα νευρίασα και δεν ξέρω γιατί...! Ίσως να ζήλεψα... ή ίσως να μου αρέσει... ή ίσως να είναι η ιδέα μου... αλλά ας αφήσουμε τις υποθέσεις γιατί αύριο έχω σχολείο και πρέπει να σηκωθώ νωρίς. Και έτσι αποκοιμήθηκα έχοντας την σκέψη μου σε αυτά τα όμορφα πράσινα μάτια που με υπνωτίζουν κάθε φορά που τα βλέπω...
YOU ARE READING
Στα ξαφνικά...
Teen FictionΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...