Τελείωσε και η τελευταία ώρα και αποφασίσαμε με την Βανέσα να πάμε σπίτι με τα πόδια. Έτσι ξεκινήσαμε, αλλά την περισσότερη ώρα επικρατούσε μια αμήχανη ησυχία. Δεν ξέρω αν έχει θυμώσει μαζί μου. Δεν θυμάμαι να της έκανα κάτι.
Αμ- Είσαι καλά;
Όταν την ρωτάω με κοιτάει ξαφνιασμένη. Όλη μέρα φαίνεται σκεπτική και δεν μιλάει πολύ. Όποτε της μιλάω είναι λες και ξυπνάει από τις σκέψεις της.
Βαν- Ε-ε ναι... μια χαρά...
Αμ- Σίγουρα; Δεν σε βλέπω και πολύ καλά; Κάτι σε απασχολεί.
Βαν- Όχι ιδέα σου είναι.
Αμ- Βανέσα, ξέρω ότι κάτι έχεις. Πες μου, θέλω να σε βοηθήσω. Είμαι φίλη σου.
Βαν- Τίποτα δεν έχω σου λέω!
Αμ- Εγώ σου τα λέω όλα και με έχεις βοηθήσει πάρα πολύ. Θέλω να σε βοηθήσω και εγώ. Πες μου τι έχεις!
Δεν μιλάει αλλά κοιτάει κάτω στα παπούτσια της καθώς περπατάμε. Χωρίς να το καταλάβω έχουμε ήδη φτάσει στο σπίτι μου.
Βαν- Αμάντα... πφφ... θα σου πω άλλη φορά.
Αμ- Πες μου σε παρακαλώ...
Βαν- Όχι τώρα, θα σου πω όμως άλλη φορά
Αμ- Σίγουρα; Δεν θες να μου πείς;
Βαν- Πφ... θα σου πω αλλά όχι σήμερα... ειλικρινά δεν θέλω να μιλήσω τώρα.
Αμ- Καλά όταν θελήσεις θέλω να μου πεις...
Βαν- Εντάξει. Θα μιλήσουμε...
Αμ- Καλά, τα λέμε.
Αποχαιρετιστήκαμε και κατευθύνθηκα προς τη πόρτα του σπιτιού μου, ενώ η Βανέσα συνέχισε την πορεία για το σπίτι της που είναι δυο τετράγωνα παρακάτω.
Βρίσκομαι πλέον στο δωμάτιο και ξαπλώνω λίγο. Σκέφτομαι τι μπορεί να απασχολεί την Βανέσα. Προσπαθώ να θυμηθώ αν της έκανα κάτι που την ενόχλησε... Δεν θυμάμαι κάτι. Αλλά θα μου το έλεγε, σωστά; Πρέπει να είναι κάτι πιο σοβαρό. Τέλος πάντων δεν πρέπει να την πιέσω, όταν θελήσει θα μου πει και η ίδια... Ανοίγω το κινητό και πηγαίνω στην αγαπημένη μου playlist. Λέω να ακούσω τραγούδια για να ξεχαστώ και λίγο... Πριν προλάβω να πατήσω την έναρξη, έχω ειδοποίηση μηνύματος.
Ποιος είναι τώρα; Ανοίγω το μήνυμα και αρχίζω να το διαβάζω. Είναι από τον προπονητή και λέει πως η σημερινή προπόνηση ακυρώνεται γιατί θα είναι εκτός. Πως και δεν άφησε τον Χάρρυ να μας επιτηρεί; Μπορεί και ο Χάρρυ να έχει υποχρεώσεις. Αλλά τι υποχρεώσεις; Μπορεί απλά να βαρέθηκε ή να πήγε και αυτός μαζί με τον πατέρα του, ή οτιδήποτε. Πφφφ... Και τώρα τι θα κάνω; Είναι Παρασκευή και βαριέμαι να διαβάσω από τώρα για την Δευτέρα...
YOU ARE READING
Στα ξαφνικά...
Teen FictionΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...