Καθώς ακούω μουσική αρχίζω να σκέφτομαι τον Χάρρυ, ε μα ποιον άλλον;
Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί συμπεριφέρομαι έτσι μπροστά του, δηλαδή ήμουν λίγο πιο ντροπαλή στην αρχή, όταν τον πρωτογνώρισα, αλλά μετά άρχισα να λέω αυτά που σκέφτομαι κατευθείαν... όχι ότι αυτό είναι κακό, απλά μπορεί να μου ξεφύγει κάτι που δεν πρέπει να πω, οπότε πρέπει να συγκρατούμε και να ξανασκέφτομαι αυτό που θέλω να πω...
Χώρια που όταν λέμε και οι δύο αυτό που θέλουμε χωρίς να το σκεφτούμε στο τέλος καταλήγουμε να μαλώνουμε σαν το σκύλο με τη γάτα! Ίσως έτσι να είναι οι χαρακτήρες μας... Δηλαδή από όταν γνωριστήκαμε καλύτερα συνέχεια μαλώνουμε, μάλλον είμαστε εντελώς διαφορετικοί ή δεν ταιριάζουμε...
Τα ετερώνυμα έλκοντα
Ναι τα ετερώνυμα έλκονται, αυτό ισχύει, είναι κανόνας της φυσικής... Εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις, αφού είναι κανόνας της φύσης.
Όντως εγώ πάντα νιώθω μια έλξη προς τον Χάρρυ, τα συναισθήματα που ξεχειλίζουν από μέσα μου είναι απερίγραπτα... Νιώθω τόσο όμορφα όταν είμαι κοντά του, είναι σαν να με συμπληρώνει...
Χάρρυ pov:
Αχ ρε Αμάντα... τι μου έχει κάνει αυτό το κορίτσι... συνέχεια την σκέφτομαι, ποιος, εγώ! Που όποτε ήθελα πήγαινα και με διαφορετική γκόμενα χωρίς να με νοιάζει τίποτα και κανένας... αλλά τώρα, τώρα δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου αυτή! Είναι τόσο γλυκιά και δυναμική ταυτόχρονα, είναι ντροπαλή αλλά και ξεκάθαρη απέναντι μου... πωωω μεγάλη ζημιά μου έχει κάνει αυτή η κοπέλα...
Πάντα νιώθω τόσο παράξενα όταν είμαι κοντά της, δεν έχω ξανανιώσει έτσι με καμία! Όλα όσα θέλω να της πω, το πώς νιώθω για αυτή, το τι σημαίνει για εμένα δεν μου βγαίνουν... Ντρέπομαι... ποιός;; Εγώ!!
Βέβαια και εγώ και αυτή μιλάμε έξω από τα δόντια και πάντα καταλήγουμε να μαλώνουμε... Α εγώ Β αυτή, άσπρο εγώ πορτοκαλί εκείνη... Ότι να ναι... Είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες, μπορεί να μην ταιριάζουμε και ίσως για αυτό να μαλώνουμε συνέχεια... αλλά νιώθω τόσο σωστό αυτό που αισθάνομαι για εκείνη και... για αυτό... που έχουμε... ότι και αν είναι αυτό...
Μόνο στην ιδέα ότι θα πρέπει σε λιγότερο από έναν χρόνο να την αποχωριστώ τρελαίνομαι... δεν μπορώ να το χωνέψω... εδώ κρατήσαμε μια εβδομάδα απόσταση και σχεδόν τρελάθηκα... δεν ξέρω πως άντεξα.
ESTÁS LEYENDO
Στα ξαφνικά...
Novela JuvenilΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...