Κεφάλαιο 4ο

190 33 8
                                    

Δεν πιστεύω τα μάτια μου! Ακριβώς στο απέναντι τραπέζι κάθεται ο Χάρρυ με μια κοπέλα -να την κάνει ο θεός- και αυτή του τρίβεται! Η καθυστερημένη...! Αν την πιάσω από το μαλλί θα της το βγάλω τρίχα-τρίχα.... Αχχχ δεν μπορώ! Τα νεύρα μου!!!!

Αμ- Κορίτσια εγώ πάω λίγο τουαλέτα και έρχομαι, τους είπα και κατευθύνθηκα προς τα εκεί. Αυτές απλά έγνεψαν...

Κατευθυνόμενη προς το μπάνιο, πέρασα από δίπλα τους και όταν η ματιά μου συνάντησε του Χάρρυ απομάκρυνε κατευθείαν την κοπέλα από πάνω του. Ήμουν έτοιμη να ξεσπάσω σε κλάματα, αφού είχα ήδη βουρκώσει και δεν ξέρω και τον λόγο... τι με ενδιαφέρει εμένα ο Χάρρυ; Όταν μπαίνω στο μπάνιο προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου από το να κλάψει, γιατί μετά θα χαλάσει και το μακιγιάζ.... Τι έχω πάθει ρε φίλε...

Όταν είμαι επιτέλους έτοιμη ανοίγω την πόρτα του μπάνιου και πάω να βγω έξω όταν ένα χέρι με τραβάει από τον καρπό και με κολλάει στον τοίχο. Ξαφνικά αντικρίζω τον τελευταίο άνθρωπο που περίμενα να δω... Ο Χάρρυ... με έχει αφήσει πλέον από το κράτημα του και είμαστε σε απόσταση αναπνοής... κοιτάω τα πράσινα του μάτια και αυτός με κοιτάει μία στα μάτια και μία στα χείλη. Γλύφει τα βυσσινή του χείλη και ενώ νομίζω ότι θα πάει να με φιλήσει, πλησιάζει και μου λέει,

 Γλύφει τα βυσσινή του χείλη και ενώ νομίζω ότι θα πάει να με φιλήσει, πλησιάζει και μου λέει,

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Χ(άρρυ)- Είσαι καλά;

Αμ- εεε... ν-ναι..., άρχισα να τραυλίζω σαν την ηλίθια...

Χ- μου φάνηκες αναστατωμένη που έφυγες έτσι ξαφνικά από την παρέα σου και σκέφτηκα να έρθω να δω αν είσαι εντάξει...

Αμ- Μια χαρά είμαι... να μην σε διακόπτουμε κιόλας... πήγαινε να διασκεδάσεις..., βρήκα το θάρρος και είπα αυτά τα λόγια φωναχτά; Αναρωτήθηκα από μέσα μου...

Χ- Τι; τι είναι αυτά που λες;

Αμ- Τίποτα άστο... είπα και έφυγα... πέρασα από το τραπέζι των κοριτσιών και τους είπα ότι θα πάω να πάρω λίγο αέρα έξω και κατευθείαν η Νεφέλη προσφέρθηκε να έρθει μαζί μου. Δεν αρνήθηκα, αφού την συμπαθούσα επίσης.

Στα ξαφνικά...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora