Κεφάλαιο 35ο

33 6 0
                                    

Τι εννοεί; Ερωτικά; Θέλει να... να... να με α- αγγίξει;! Ούτε στην σκέψη δεν αντέχω! Ντρέπομαι πάρα πολύ! Δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο, όχι όχι όχι δεν γίνεται!

Ο Χάρρυ με βλέπει που αναστατώθηκα και καταλαβαίνει ότι κάτι συμβαίνει. Μάλλον κατάλαβε ότι νιώθω άβολα και ότι ντρέπομαι να κάνω αυτό που μου ζήτησε... Είναι νωρίς όμως, έτσι; Δίκιο δεν έχω; Δεν πρέπει να κάνω κάτι... αλλά νιώθω πολλά πράγματα για τον Χάρρυ. Από την μία διστάζω και ντρέπομαι στην σκέψη του να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά από την άλλη κάτι μέσα μου θέλει το αντίθετο...

Χ- Μωρό μου χαλάρωσε, δεν πρόκειται να κάνω κάτι που δεν θέλεις...

Ευτυχώς! Αχ ευτυχώς που με καταλαβαίνει και δεν βιάζεται, γιατί δεν ξέρω και εγώ πως θα αντιδρούσα και τι θα έπρεπε να πω... όμως πάντα υπάρχει και ένα αλλά... Ας μην βιαστούμε όμως, καλύτερα να περάσουμε περισσότερο χρόνο μαζί.

Του δίνω ένα χαμόγελο και το ίδιο κάνει και αυτός, αλλά πλησιάζει προς το μέρος μου και με ξαναφιλάει. Δεν θα χορτάσω ποτέ να τον φιλάω αυτόν τον άνθρωπο.

Χ- Όποτε νιώσεις έτοιμη θέλω να μου το πεις...

Μου λέει ψιθυριστά. Με ανακουφίζει αρκετά το γεγονός ότι με καταλαβαίνει και δεν με πιέζει. Βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα χείλη μου και τα ακουμπάει ελάχιστα. Κάθεται εκεί και δεν με φιλάει. Φίλα με βρε! Τι περιμένεις;! Παίζεις παιχνιδάκια; Για να δούμε ποιος θα κερδίσει! Κάθομαι και δεν τον φιλάω ούτε εγώ... Με κοιτάει και μου χαμογελάει πονηρά, το ίδιο κάνω και εγώ. Πάει να φιλήσει αλλά και πάλι σταματάει! Ε δεν πάει άλλο τον πιάνω από τον λαιμό και επιτέλους τα χείλη μας ενώθηκαν. Ο Χάρρυ γελάει μέσα στο φιλί όπως κάνω και εγώ.

Χ- Ωπ μια άγρια Αμάντα!

Α δεν πάει καλά... Του βγάζω κοροϊδευτικά τη γλώσσα και χαζογελάει. Κατευθύνεται και πάλι προς τα εμένα και πιέζει τα χείλη του στα δικά μου...

***

Αμ- Πέρασε η ώρα πρέπει να πάω για προπόνηση...

Χ- Θα σε πάω εγώ.

Αμ- Ναι αλλά δεν έχω τα ρούχα μαζί μου.

Χ- Θα περάσουμε να τα πάρουμε.

Αμ- Θα ήταν καλύτερα να μην σε έβλεπε ο αδερφός μου γιατί θα έχουμε μπλεξίματα πάλι.

Φαίνεται να σκέφτεται αυτό που του είπα.

Χ- Θα σε πάω τώρα και θα περάσω να σε πάρω μετά, είναι αυτό εντάξει;

Στα ξαφνικά...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora