Κεφάλαιο 24ο

58 8 2
                                    

Ποιος είναι τέτοια ώρα;

Βλέπω την οθόνη του κινητού μου και βλέπω το όνομα της Βανέσας να αναβοσβήνει. Το σηκώνω...

Αμ- Έλα Βανέσα...

Βαν- Έλα, πες μου τι σου έκανε;

Αμ- Τι; Ποιος;

Βαν- Συγκεντρώσου παιδί μου... Ο αδερφός μου. Πες μου τι σου έκανε!

Αμ- Αααα... Εμ τίποτα, βασικά εσύ πως ξέρεις ότι κάτι μου έκανε;

Βαν- Μην μου λες εμένα τίποτα... Καταρχάς ήρθε σπίτι και μόνο που δεν το γκρέμισε! Τον ρώτησα που ήταν και δεν μου απάντησε, γενικά δεν μιλούσε, εσύ ήρθες κατευθείαν στο μυαλό μου... Επίσης, ακούγεσαι σαν την Μεγάλη Παρασκευή, οπότε τα πράγματα κατευθείαν ξεδιαλύνουν...

Τι στο καλό; Αρχίζω να πιστεύω ότι ο Χάρρυ είναι διχασμένη προσωπικότητα...

Βαν- Πες μου τι έγινε...

Έτσι άρχισα να της λέω ότι μου είπε ο Χάρρυ, αλλά και ο Άλεξ, για την συνάντηση τους...

Βαν- Δηλαδή μου λες ότι το βλαμμένο από εδώ σου είπε να κρατήσετε απόσταση και την ιδέα του την έβαλε ο αδερφός σου;

Αμ- Ναι, συνοπτικά κάτι τέτοιο έγινε...

Βαν- Θέλουν ξύλο και οι δύο... Καταρχάς ο Χάρρυ αν μείνει λίγες μέρες μακριά σου θα πεθάνει, επιστημονικά αποδεδειγμένο... Από την άλλη και εσύ είσαι ηλίθια που δεν είπες στον αδερφό σου τι νιώθεις και εσύ μήπως σε βοηθήσει...

Αμ- Τι λες Παιδάκι μου! Σκέφτεσαι πριν μιλήσεις; Να πω εγώ στον Άλεξ για τον Χάρρυ; Θα με σκοτώσει! Δεν υπάρχει περίπτωση... Σίγουρα θα το πάρει πολύ άσχημα...

Βαν- Μην λες βλακείες... Ο Άλεξ θέλει να είσαι χαρούμενη... Σε καμία περίπτωση δεν θα σε παρεξηγήσει...

Αμ- Καλά θα δω τι θα κάνω...

Βαν- Μην ανησυχείς θα βρούμε μια λύση μαζί...

Αμ-Ευχαριστώ ρε Βανέσα, που είσαι δίπλα μου, δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα...

Βαν- Μην το ξαναπείς αυτό! Εννοείται ότι θα είμαι εδώ για ό, τι χρειαστείς... Πες μου όμως, πως νιώθεις μετά από αυτά που σου είπε ο Χάρρυ, νιώθεις τα ίδια πράγματα για αυτόν, όπως και πριν;

Τώρα τι να της πω; Την αλήθεια...

Αμ- Κοίτα Βανέσα, ξέρω ότι ο Χάρρυ είναι αδερφός σου αλλά θα μιλήσω εντελώς ειλικρινά... Είμαι εσωτερικά σπασμένη σε εκατομμύρια κομμάτια που δεν πρόκειται να ξαναενωθούν... Είμαι χάλια, δεν πίστευα ότι θα έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο σε εμένα, αλλά όταν ελπίζεις απογοητεύεσαι και σίγουρα η απογοήτευση με κατέκλεισε όταν άκουσα αυτά τα λόγια... Στην αρχή δεν τα πίστεψα γιατί δεν με κοιτούσε στα μάτια όταν τα είπε, αλλά μετά... Μετά το έκανε... Είναι κόπανος...

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now