Κεφάλαιο 17ο

88 16 2
                                    

Χ- Κάτι έχω στο μυαλό μου...

Ωχ! Δεν με βλέπω καθόλου καλά... Ποιος ξέρει τι έχει βάλει πάλι στο κεφάλι του...

Αμ- Για πες...

Χάρρυ pov:

Σκέφτομαι τι να της ζητήσω. Πρέπει να είναι κάτι πετυχημένο, κάτι που δεν θα έκανε με τίποτα...

Περνάνε πολλές ιδέες από το μυαλό μου, στη αρχή είχα στο μυαλό μου να της πω να πάμε κάπου έξω αύριο όμως σίγουρα θα μπορέσω να την καταφέρω, οπότε γιατί να χαραμίσω την ευκαιρία; Καλά, όχι ότι δεν πέρασαν άλλα πράγματα από το μυαλό μου, όπως να της ζητήσω να την αγγίξω και να... αλλά το κάθε τι στην ώρα του... Σκέφτομαι να την νευριάσω λίγο...

Νομίζω ξέρω τι θα της πω...

Αμάντας pov:

Τι σκέφτεται τόση ώρα... Πφφφ...

Αμ- Θα μας πεις; ή άλλαξες γνώμη...

Με κοιτάει στα μάτια και σχηματίζεται ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του... ωχ ωχ ωχ!

Χ- Λοιπόν... Ξέρω!

Αμ- Αν θες πες και σε εμάς...

Χ- Θα σου πω ρε ανυπόμονη... Λοιπόν, θα βάλω κάποιους κανόνες που θα ισχύουν όταν είμαστε μαζί...

Μάλιστα.... Θα βάλει κανόνες... αυτό μόνο; Εγώ περίμενα να με εκβιάσει πολύ άσχημα άλλα είμαι αρκετά τυχερή!

Αμ- Αχαμ... Ποιοι και πόσοι θα είναι και για πόσο θα κρατήσουν;

Χ- θα είναι... δεν ξέρω θα δω... Αρχίζω!

Κανόνας No1: Θα σε αποκαλώ όπως θέλω είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό χώρο και εσύ δεν θα αντιδράς χρησιμοποιώντας βία.

Αμ- Μα—

Χ- Κανόνας No2: Δεν θα με διακόπτεις ποτέ όταν μιλάω. ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!

Θα σου αστράψω καμία και θα σου πω εγώ!

Χ-Κανόνας Νο3: Δεν θα ασκείς ΠΟΤΕ βία πάνω μου.

Κανόνας Νο4: Δεν θα φέρνεις ποτέ αντίρρηση σε ότι σου προτείνω εκτός και αν ζητάω την γνώμη σου.

Κανόνας Νο5: Θα σε φιλάω ΟΠΟΤΕ θέλω, ΟΠΟΥ θέλω και ΟΠΟΥ και αν είμαστε...

Κανόνας Νο6: Θα σε αγκαλιάζω όποτε μου κατέβει στο κεφάλι, όπου και αν είμαστε όσοι και αν μας βλέπουν.

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now