Κεφάλαιο 8ο

180 29 2
                                    

Μερικές ηλιαχτίδες ξεπροβάλουν από το παράθυρο του δωματίου μου με αποτέλεσμα να ξυπνήσω 15 λεπτά νωρίτερα από το ξυπνητήρι. Σηκώνομαι από το κρεβάτι με μια πολύ ευχάριστη διάθεση! Πηγαίνω στο μπάνιο, φρεσκαρίζομαι και μετά πηγαίνω να βρω ρούχα για το σχολείο.

Όταν είμαι πλέον έτοιμη πηγαίνω για πρωινό, με το πάσο μου βέβαια αφού είμαι έτοιμη νωρίτερα από τις άλλες μέρες. Αφού ετοιμάσω πρωινό βλέπω τη μαμά να κατεβαίνει τις σκάλες

Μ- Καλημέρα αγάπη μου!

Αμ- Καλημέρα μαμά!

Μ- Σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στη δουλειά και δεν πρέπει να αργήσω.. θα τα πούμε το μεσημέρι, να προσέχετε

Αμ- Εντάξει μαμά!

Ξέχασα ότι η μαμά μου σήμερα θα πήγαινε στην εταιρία που την προσλάβανε. Έχει σπουδάσει λογιστικά και οικονομικά οπότε, λογικά θα ασχολείται με κάτι τέτοιο στην καινούρια της δουλειά.

Αρχίζω να τρώω δημητριακά και έρχεται και ο αδερφός μου ορεξάτος να φάει μαζί μου...

Α- Καλημέρα αδερφούλα!

Αμ- Καλημέρα Αλεξάκο!

Α- Όπα! Προς τι το υποκοριστικό; Έχεις να με φωνάξεις έτσι από... ούτε και εγώ δεν θυμάμαι... τι έγινε;

Αμ- Τίποτα δεν έγινε! Ούτε καλή διάθεση δεν μπορούμε να έχουμε δηλαδή;

Α- Καλά ντε..! θα φάμε και ξύλο!

Αμ- Δεν θέλει πολύ... του είπα με ένα ειρωνικό ύφος και άρχιζε να χαζογελάει...

Αφού φάγαμε ξεκινήσαμε για το σχολείο. Μόλις φτάσαμε, ο Άλεξ πήγε κατευθείαν στην παρέα του, μόνο που ο Χάρρυ δεν ήταν εκεί... παράξενο...

Κατευθύνθηκα στο προαύλιο ψάχνοντας με την ματιά μου την Βανέσα, αλλά είδα κάτι άλλο που δεν μου άρεσε καθόλου... Ο Χάρρυ είχε μια κοπέλα (τσού** δηλαδή) στα πόδια του να του τρίβεται! Ε βέβαια... έπρεπε να το περιμένω! Ήξερα ότι είναι player αλλά εγώ σαν την ηλίθια πίστεψα όλες τις βλακείες που μου πέταξε στα μούτρα...

Όχι κύριε Χάρρυ... τώρα θα γίνει το έλα να δεις... Αρχίζω να κατευθύνομαι προς το μέρος τους και όταν με βλέπει, σπρώχνει αυτή που ήταν από πάνω του... ΑΑΑΧΧ! Θα τον σκοτώσω!

Ήρεμα Αμάντα, πάρε ανάσες, ήρεμα... είσαι στο σχολείο...

Αμ- Βρε βρε βρε... Καλημέρα! Του είπα και αυτός απόρησε από την αντίδραση μου και ήταν σε επιφυλακή...

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now