Κεφάλαιο 11ο

98 18 4
                                    

Χ- Μου έλειψες τόσο πολύ...

Αμ- Όχι όσο εμένα...!

Αχ είμαι τόσο ευτυχισμένη! Νιώθω υπέροχα, άραγε εννοεί αυτά που λέει; Ελπίζω ναι, γιατί φαίνεται να λέει αλήθεια...

Θέλω να του πω τόσα πολλά για το πόσο βασανιστικές ήταν αυτές οι μέρες που ήμουν μακριά του... αλλά δεν λέω τίποτα, απλά κοιτάω μέσα στα καταπράσινα μάτια του, προσπαθώντας να καταλάβω τι νιώθει... Φαίνεται χαρούμενος και ανακουφισμένος... Μου έχουν λείψει τα πάντα από πάνω του... Τα μάτια του, τα ζυγωματικά του, αυτά τα σαρκώδη χείλη που μου έρχεται να τα φιλήσω... Έτσι χωρίς να το καταλάβω κάθομαι και τον επεξεργάζομαι τόση ώρα έχοντας με αγκαλιά. Αυτός νομίζω το κατάλαβε, αφού μου έριξε ένα πλατύ χαμόγελο και είπε:

Χ- Σου αρέσει αυτό που βλέπεις; μου είπε και εγώ κατευθείαν κοκκίνισα... Κατέβηκα από την αγκαλιά του βάζοντας μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου. Έχω παρατηρήσει ότι το κάνω αυτό όσες φορές ντρέπομαι, πρέπει να το κόψω...

Χ- Εεεε... μην ντρέπεσαι τόσο πολύ έχεις γίνει σαν ντομάτα, όχι ότι δεν μου αρέσει...

Αμ- Ε αφού με κάνεις να κοκκινίζω πολύ εύκολα... δεν εξαρτάται από εμένα, και αν δεν σου αρέσει... μην το προκαλείς!

Χ- Πολύ εύκολα αρπάζεσαι! Δεν σου είπα και τίποτα ένα αστείο έκανα και δεν είπα ότι δεν μου αρέσει όταν κοκκινίζεις...!

Α- Αφού χαλάς συνέχεια την στιγμή! Δεν μπορείς να κλείσεις το στοματάκι σου και να τα σκέφτεσαι από μέσα σου;

Χ- Έτσι είμαι εγώ... τα λέω όλα έξω από τα δόντια...

Αμ- Ναι βέβαια! Ο Χάρρυ ο ειλικρινής!

Χ- Αμφιβάλεις;

Αμ- Εγώωω.... Μα πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό, του απάντησα σαρκαστικά...

Χ- μην με ειρωνεύεσαι γιατί δεν θα τα πάμε καθόλου καλά...!

Αμ- Ναι σιγά μην σε φοβηθούμε κιόλας!

Ξεστόμισα αυτές τις λέξεις και αμέσως το μετάνιωσα, αφού αυτός άρχισε να με πλησιάζει υπερβολικά πολύ...

Ήμασταν μόνο μερικά εκατοστά μακριά. Σταμάτησε να με πλησιάζει, με κοίταζε μια στα μάτια και μια στα χείλη... εγώ δάγκωσα τα χείλη μου και όταν το πρόσεξε κατάλαβε ότι ήθελα να τον φιλήσω γιατί αυτό ήθελα να κάνω...

Βάζει τα χέρια του στη μέση μου ενώνοντας τα σώματα μας και με φιλάει. Εγώ αργώ λίγο να αντιδράσω αλλά μόλις συνειδητοποιώ τι συμβαίνει ανταποδίδω και εγώ. Βάζω τα χέρια μου πίσω από τον λαιμό του και το φιλί από απαλό γίνεται πιο έντονο. Φιλιόμαστε σαν να μην χορταίνει ο ένας τον άλλο...

Στα ξαφνικά...Where stories live. Discover now