Έχω ξυπνήσει εδώ και ένα τέταρτο αλλά δεν θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι μου, είμαι πολύ κουρασμένη... Ειδικά από χθες που έτρεχα μέσα στη νύχτα στο σπίτι του Χάρρυ, αλλά δεν μπορώ να πω, σε καλό μου βγήκε.
Αχ! Αυτό το πρωινό ξύπνημα με σκοτώνει!
Αφού το πήρα απόφαση σηκώθηκα και πήγα πρώτα στο μπάνιο. Βούρτσισα τα δόντια μου, πλύθηκα και τώρα ήρθε η ώρα να διαλέξω τι θα φορέσω...
Αυτά παθαίνεις όταν δεν έχεις αποφασίσει τι θα φορέσεις από την προηγούμενη μέρα... Καλά δεν θα ξοδέψω άλλο χρόνο γιατί ήδη έχω αργήσει... Παίρνω ένα τζιν κολλητό και ένα ριχτό κοντομάνικο μπλουζάκι. Παίρνω και μια ζακέτα για να μην κρυώσω, αλλά είναι ακόμα Σεπτέμβρης οπότε δεν νομίζω να μου χρειαστεί και τόσο...
Είμαι πλέον έτοιμη. Βάζω τα παπούτσια μου, παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω στο σαλόνι. Βλέπω την μαμά να παίρνει πρωινό και τον Άλεξ να κάθεται στον καναπέ και να με περιμένει μάλλον για να φύγουμε μαζί.
Αμ- Καλημέρα!
Μ- Καλημέρα αγάπη μου! Έλα να φας πρωινό!
Αμ- Δεν θέλω δεν πεινάω.
Μ- Πρέπει να πάρεις ενέργεια για να μπορείς να είσαι αποδοτική, έλα είπα!
Αμ- Ρε μαμά σου λέω δεν πεινάω!
Μ- Δεν έχει σημασία, πρέπει να φας!
Αμ- Δεν θέλω σου λέω...
Τι είναι αυτό το πράγμα που γίνεται κάθε φορά; Έλεος δηλαδή, άμα δεν πεινάει ο άλλος θα του το δώσεις με το ζόρι;
Μ- Τουλάχιστον πιες το ποτήρι με το χυμό, σε παρακαλώ!
Πφ... Ας το πιο το σκασμένο να τελειώνουμε γιατί ούτε αύριο δεν μας βλέπω να τελειώνουμε...
Παίρνω το ποτήρι και το πίνω μονορούφι, χαιρετάω και πηγαίνω στον Άλεξ για να φύγουμε. Έχουμε δέκα λεπτά μέχρι να χτυπήσει οπότε αν θέλουμε να φτάσουμε στη ώρα μας θα πρέπει να τρέξουμε...
Αμ- Πάμε;
Α- Θα περάσει να με πάρει ο Χάρρυ, εσύ πήγαινε...
Τι; Αυτοί δεν ήταν λίγο μαλωμένοι επειδή... να... έμαθε για... τέλος πάντων για τον Χάρρυ και εμένα;
Αμ- Δεν είστε μαλωμένοι; Εννοώ όλα καλά;
Α- Γιατί να είμαστε μαλωμένοι;
Αμ- Γιατί... του... του άρεσα;
Α- Α! Για αυτό λες; Όλα καλά, ξεκαθαρίσαμε!
YOU ARE READING
Στα ξαφνικά...
Teen FictionΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...