Άλλη μια μέρα ξημερώνει και ξυπνάω πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι μου. Πρέπει να κλείνω τις κουρτίνες το βράδυ γιατί το πρωί οι ακτίνες του ήλιου με ξυπνάνε...
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στο μπάνιο. Αφού ετοιμαστώ και βουρτσίσω τα δόντια μου, πηγαίνω στην ντουλάπα μου για να αποφασίσω τι θα φορέσω. Επιλέγω ένα φαρδύ μπλε ξεθωριασμένο ψηλόμεσο τζιν, με ένα κόκκινο φούτερ και τα vans μου. Ντύνομαι και χτενίσω τα μαλλιά μου τα οποία είναι πολύ σπαστικά γιατί ποτέ δεν είναι ούτε ίσια ούτε μπούκλες... Είναι κάτι το ενδιάμεσο και με νευριάζουν πολύ, αλλά δεν θέλω να τα καταστρέψω καίγοντας τα...
Παίρνω τη τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω. Άλλη μια μέρα στο σχολείο... Καταντάει ρουτίνα και τόσο βαρετό.
Η μαμά μου βρίσκεται στην κουζίνα και έχει ετοιμάσει πρωινό. Ο Άλεξ εμφανίζεται μετά από λίγο και αρχίζει να τρώει και αυτός. Μετά από κάποια λεπτά ακούγεται η κόρνα από έξω, σήμα ότι ήρθε ο Χάρρυ.
Μπαίνουμε και οι δύο στο αμάξι και ξεκινάμε την διαδρομή μας για το σχολείο. Ο Χάρρυ μου ρίχνει κλεφτές ματιές από τον καθρέφτη, ενώ εγώ δεν μπορώ να κρατηθώ παρά να γελάω αθόρυβα και να κοκκινίζω. Ενώ φτάνουμε στο σχολείο κατευθυνόμαστε με την Βανέσα στα ντουλαπάκια μας συζητώντας για διάφορα θέματα που αφορούν το σχολείο και τα μαθήματα. Όταν χτυπάει το πρώτο κουδούνι μπαίνουμε για να αρχίζουμε άλλη μια βαρετή σειρά από μαθήματα. Αρχίζουμε με ιστορία γενικής παιδείας...
(***)
Είμαστε στην τέταρτη ώρα και έχουμε φυσική. Δεν έχω ακούσει ούτε λέξη από αυτά που λέει ο καθηγητής. Σκέφτομαι τον Χάρρυ. Δεν ξέρω τι ακριβώς νιώθω, είναι παράξενο το συναίσθημα. Είναι αγάπη; Δεν ξέρω... Έχω αγαπήσει, τη μαμά μου, τον αδερφό μου, αλλά αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που νιώθω τώρα. Ίσως είναι διαφορετικό είδος αγάπης. Είναι σαν να μην μπορώ να λειτουργήσω χωρίς την παρουσία του. Είναι πολύ ξεχωριστός για εμένα και δεν ξέρω αν ισχύει αυτό και για αυτόν. Δεν ξέρω αν είμαι το ίδιο σημαντική για αυτόν. Ναι, μου έχει πει ότι με αγαπάει, αλλά δεν ξέρω πως το εννοεί.
Οι σκέψεις μου διακόπτονται από το κουδούνι. Α ωραία, τώρα έχουμε μαθηματικά με τα παιδιά της γ' λυκείου. Πηγαίνουμε μαζί με την Βανέσα στα ντουλαπάκια μας για να πάρουμε τα βιβλία μας και καθόμαστε σε ένα παγκάκι για το διάλειμμα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Στα ξαφνικά...
Teen FictionΗ Αμάντα ένα 17χρονο κορίτσι,αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα με την μαμά της και τον αδερφό της λόγω του χωρισμού των γονιών της.Εκεί θα κάνει μία καινούρια αρχή,καθώς αρκετά πράγματα θα αλλάξουν βάζοντας την σε νέες εμπειρίες και περιπέτειες...