Doslov autora

1.3K 107 29
                                    

Když jsem začala poslouchat k-pop,  četla jsem fan fikce o One Direction. Upřímně, některé jsou naprostá morda a je z čeho vybírat - jak v češtině, tak i v angličtině. Jenže oni už mě tak nebrali a já chtěla začít číst něco o k-popu.

Prohledávala jsem - a stále to dělám - celý wattpad jen, abych našla něco dobrého ke čtení. Dřív jsem v angličtině moc nečetla, ale jak jsem zjistila, že tady toho moc na výběr není, tak jsem byla nucená začít. Teď už ani nevidím rozdíl, jestli je to anglicky nebo česky, užívám si to stejně. No k věci. Zkrátka jsem byla docela zklamaná, že je tu tak málo fan fikcí, které by se daly přečíst.

Nemám ráda fan fikce na téma boys love. Respektuji lidi, co to mají rádi a píšou je, je to každého věc, ale mě do tohodle nikdo nedonutí a číst to zkrátka nebudu. No příjde mi, že jich je tu snad víc než těch normálních - kluk x holka. Tak mě to jednou večer, když jsem přečetla první díl jedné nejmenované fikce, ve které byl Kookie tuším za otroka a byl znásilňovaný a já nevím, co ještě, dopálilo, že nemám co číst, že jsem se rozhodla něco napsat sama.

A teď se dostáváme k tomu, kdy vzniklo Straight into heart.

Má neuvěřitelných 284 stran a 130 133 slov.

Já ani pořádně nechápu, jak se to stalo, ale tahle ff se psala snad sama. Možná byla chvíle, kdy jsem nevěděla, jak pokračovat, no pak jsem k tomu zase sedla a najednou to přicházelo úplně samo. Chtěla jsem si v tom vynahradit všechno, co mi chybělo jinde. No a to, že jsem tím potěšila někoho dalšího, to byl ještě příjemný bonus.

Moc chci poděkovat všem, co se mnou byli od začátku, těm, co se přidali v průběhu, ale i těm, kteří tenhle příběh objevili třeba teprve včera. Moc si vážím každého jednoho komentáře a votes.

Tak nějak tuším, že bude těžké tohle překonat a napsat něco tak dobrého, jako je právě tahle ff, ale nevzdávám to a pokračuju. Tak doufám, že pokračujete se mnou :).

Andy



Straight into heart [JungKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat