Dni mijały zamieniając się w tygodnie a tygodnie zamieniły się w miesiące. Obecnie wita nas już zima. Mamy początek grudnia. Jestem w 5 miesiącu ciąży. Mój brzuch jest już dość spory zważywszy na to, że u wilków ciąża trwa 6 miesiące. Dziecko rozwija się w miarę możliwość dobrze a ja staram się jak najwięcej odpoczywać. Jest to dość ciężkie zadanie, bo nie mogę normalnie bawić się z Nathanem, ponieważ Aron twierdzi, że jest za ciężki na to abym mogła go nosić. Mój mały chłopczyk skończył niedawno roczek. Jestem z niego taka dumna. Przez ten okres strasznie się usamodzielnił. Nie pozwala się już karmić, bo twierdzi, że potrafi sam, a założenie mu pieluchy to dopiero wyzwanie. Obecnie leże na łóżku i czytam książkę od rana źle się czuję, nic nie mówię Aronowi, bo on by wszczął panikę w całym domu. Kiedy próbuję wstać czuję jak coś spływa mi po nodze. O nie.
~ Aron.- mówię spokojnie w myślach
~ Co się dzieje skarbie?
~ Rodzę.
~ Co?
~ Aron nie denerwuj mnie po prostu wezwij lekarza.
~ Już...
Nie słucham co mówi bo on tylko panikuje. Nie potrzebuję aby mnie teraz stresował. Kładę się z powrotem na łóżku i czekam na najgorsze. Nie muszę długo czekać. Po chwili czuję rozdzierający ból w podbrzuszu. To zaczynamy zabawę odnowa. Boże jeśli mnie kochasz nigdy więcej nie pozwolisz aby ten dupek mnie zapłodnił. Do pokoju wbiega Aron a za nim lekarz.
- Już jesteśmy skarbie. Jak się czujesz? Wszystko w porządku?
- Zamknij się wreszcie!- krzyczę na niego bo mam dosyć
Po jakiś 2 godzinach męczarni słyszę głos lekarza.
- Luno widać już główkę, przy następnym skurczu przyj.
Tak też zrobiłam. Kiedy poczułam przerażający ból zaczęłam przeć i równocześnie krzyczeć. Dłoni Aron była wręcz sina od mojego uścisku. Nagle ból ustał lecz coś było nie tak nie było niczego słychać, poza moim nierównym oddechem.
- Nie oddycha...- zaczął lekarz a mi cały świat się zatrzymał.
CZYTASZ
Mate - nasze przeznaczenie
WerewolfAlex jest zwykła dziewczyną która niedawno zaczęła prace dziennikarki wszystko układa się dobrze zanim pojawia się on.... Aron Alfa najpotężniejszego stada na ziemi szukający bratniej duszy... Czy Alex pozostawi wszystko dla miłość? Czy...