"Siz ,siz benimi, süzüyorsunuz. Utanın ya, evli barklı adamsınız."
Utancımı gizlemek için daha da öfkeli bağırdım. Üzerimde minik şortum ve askılı tişörtten başka bir şey olmadığı için yarı çıplak adamın karşısında çemkiriyorum.
Yüzüm ve saçlarım ayni renk olmalı ki!
"Gerçekten kırmızı sana yakışıyor. O zaman gözlerinin mavisi daha da belirginleşiyor.
Hem bu güzelliği seyretmezsem, boyumca günaha girerim ki.. bu da bir hayli fazla günah demek."
Yukarı çıkıp eşofman altı ve babamın tişörtlarından birini giyip, aşağıya indim. Doğruca mutfağa gidip kahve hazırlamak için ısıtıcının düğmesine bastım.
Mutfak kapısına yaslanmış vaziyette beni seyrediyordu.
"Kahve içer misiniz?"
"Hiç sormayacaksın sandım. Sade ve koyu lütfen."
"Buraya neden geldiğinizi ve kapımı dövdüğümüzü söyleyecek misiniz. Yoksa fal mı bakayım."
"Buraya geldiğimde, seni dizime yatırıp bir güzel pataklayasım vardı.
Ama o kocaman ve korkuyla açıkmış mavilikleri gördüğümde inan tüm sinirim geçti. Haa, sahi ya, neden gelmiştim ki!"
Bu adam bana ne demeye çalışıyor ya...
"İnan, gelincik, senin yüzünde, gözlerinde sakinleştici bir şeyler var. Hayatımda hiç kimse, benimle bu şekilde dalga geçmeye cesaret edemezken.
Sen bunu yapıyor ve beni yine de sakinleştiriyorsun."
"Ben, kimseye, bir şey yapmıyorum. Hem, gidip o sakinliği karınızın yanında arayın lütfen.
Siz dün babama istediği zaman arasın demediniz mi? Ben de gece uyuyamayınca aklıma geldi aradım. Ne var bunda kızacak!"
"Gerçekten taş duvarı boyamayacaktın değil mi?"
"Yok canım , tabi ki boyamayacaktım. Ama eşiniz boyaları çok seviyor ya, belki onun hoşuna gider diye söyledim."
Öyle yüksek sesle kahkaha attı ki, yerimden zıpladım.
"Bak bir şeyi açığa çıkaralım bir kere, ben evli değilim. Naz'la takılıyoruz sadece.
Eh, bilirsin alan razı, veren razı meselesi.
Zaten çok sık görüşemiyoruz da. Kendisi hostes olduğundan yurt dışı uçuşu olunca, bir hafta falan burada olamıyor.
Benimde şirketle ilgili yurt dışı çalışmalarım yüzünden ancak ayda bir iki takılıyoruz. Zaten benim beklentim belli, onun ki de belli zengin bir koca!"