2.

2.2K 110 2
                                    

Ráno mě probudil hlas od Justina.

Show you off
Tonight I wanna show you off (eh,eh,eh)
What you got
A billion could've never bought (eh,eh,eh)

We gonna party like it's 3012 tonight
I wanna show you all the finer things in life
So just forget about the world, we're young tonight
I'm coming for ya, I'm coming for ya

Cause all..
I need, is a Beauty and a Beat
Who can make my life complete
It's all..
By you, when the music makes you move
Baby do it like you do….

Vstala jsem z postele a sedla si na schody. Poslouchala jsem Justina, jak zpívá. Zavřela jsem oči a zaposlouchala se do jeho hlasu.

„Proč tady sedíš?“ vyrušil mě jeho hlas.

„Co? Já-já…“ snažila jsem se něco říct, ale nevěděla jsem co.

„To je jedno.“ Mávl nade mnou rukou a šel pryč. Vstala jsem a šla do kuchyně. Vzala jsem si jablko a zakousla se do něho.

„Co budeš dneska dělat? Teda pokud to není tajné.“ zeptala jsem se Justina.

„Proč by to mělo být tajné?“ nechápavě se na mě podíval. „Příjde sem Selena.“ Cože? Proč by sem měla chodit?

„Aha.“ krátce jsem odpověděla a šla do svého pokoje. Vytáhla jsem svůj deník a propisku a začala psát.

Právě mi oznámil, že sem příjde Selena. Nevadí mi. Nejsem její fanynka ani hater. Ale kvůli ní jsem začala nenávidět Justina. Tedy jenom na venek, ale i tak. Příjde mi zvláštní, že si toho Justina nevšiml. Jakmile se objevila ona, začala jsem se k němu chovat jinak. Nevšiml si toho a nebudu mu to je jedno. A vlastně ani nechápu, proč sem jde. Už spolu dávno nejsou. Vím, že pořád tvrdí, že jsou přátelé, ale i tak je to divné. Vůbec spolu netráví čas a najednou sem příjde?! Vůbec se mi to nelíbí. Doufám, že nemají v plánu se dát dohromady. I když Justinovi i tátovi by se to určitě líbilo. Podle mého otce totiž se Justin začal chovat hrozně, když je bez ní. A podle všeho Justin jí pořád miluje a kdo ví, jestli i ona ho.

Schovala jsem deník a šla se převléct. Někdo zazvonil. To už je tady? Rychle jsem seběhla schody, abych otevřela.

„Co tady děláš, Sam?“ překvapeně se na mě podívala.

„Já tady musím na měsíc být.“ odpověděla jsem jí. Odstoupila jsem ode dveří tak, aby mohla projít. „A co tady děláš ty, Sel?“ Schválně jsem jí řekla Sel, protože ona nemá žádné právo na to mi říkat Sam. Usmála se nad tím, jak jsem jí řekla.

„Jdu za Justinem.“ usmála se na mě.

„Vážně? To by mě nenapadlo.“ řekla jsem ironicky. „Vy jste zase spolu nebo co?“

„Vlastně ano. Volal mi Scooter, že by bylo nejlepší, kdybychom se dali zase dohromady. A navíc si myslím, že to oba dva chceme. Musíme začít od začátku.“ dokončila svůj monolog. Otočila jsem se a slzy mi začali téct a já rychle utíkala do pokoje. Zamkla jsem se tam a svalila se na zem.

Vlastní otec. Jak mi to mohl udělat? Kdyby nebylo ho…Tak by spolu nikdy nebyli. Nebyli by ani přátelé. Prostě dvě celebrity, které se párkrát někde potkají, a tím by to skončilo.

Vstala jsem ze země a utřela si slzy. Odemkla a otevřela jsem dveře. Šla jsem dolů. Ti dva se tam začali líbat. Když si mě Selena všimla, odtáhla se od něho a vstala ze sedačky.

„Jsi v pohodě, Sam? Já jenom, že jsi tak rychle odběhla pryč.“

„Jsem v pohodě, udělalo se mi nevolno.“ řekla jsem a doufala, že mi dají pokoj.

„Nejsi náhodou těhotná? Ale počkat…Nemáš s kým!“ řekl Justin a začal se smát jak debil.

„Já se na rozdíl od tebe nevracím k někomu pořád dokola.“ řekla jsem a čekala na jeho odpověď.

„Závidíš snad? Já vím, že ty jsi nikdy nikoho neměla, ale my za to nemůžeme.“

„A nebýt mého otce, tak spolu nikdy nejste!“ začala jsem po něm řvát.

„A jak to můžeš vědět?! Myslíš, že bychom se nikdy nepotkali?!“ Justin po mě taky začal řvát.

„Myslím, že byste se měli uklidnit.“ vložila se do toho Selena.

„Říká ta, kvůli které ta hádka začala.“ řekla jsem a odešla. Sedla jsem si na schody a brečela.

-JUSTIN-

„Já jí, tak nenávidím.“ povzdychl jsem si.

„A ty se divíš, že se hádáte?!“

„O čem to mluvíš?“ nechápavě jsem se na ní podíval.

„Říkáš, jak jí nenávidíš a přitom ti nic nedělá.“ Ona se jí snad zastává?

„Nechceš se mnou hádat, že ne?“

„Ne, já jenom myslím, že bys jí měl aspon ignorovat. To s tím těhotenstvím bylo trapné.“

„Hm…Asi máš pravdu.“ Usmál jsem se na ní a objal jí.

„Tak strašně jsi mi chyběla.“ zašeptal jsem.

„Ty mě taky.“ Objal jsem jí ještě silněji.

„Už mě nikdy nepouštěj.“

„Slibuji.“ zašeptala a já jí políbil do vlasů.

Část není zrovna nejdelší, ale slibuji že další určitě bude. Připala bych část i dříve, ale neměla jsem kdy.

Pro další část min. 4 vote, 25 reads a 1 komentář.  Všechny komentáře potěší. 

Dear Diary.Kde žijí příběhy. Začni objevovat