2 - 4.

1.2K 85 5
                                    

Samantha

 Zapla jsem si televizi a přepínala z jednoho kanálu na druhý, až jsem to na jednom nechala.

 “Rozešel se s jednou a vrátil se k druhé. Justin Bieber byl včera u Ellen, kde byl v zákulisí se Selenou Gomez. Rozešli se Justin a Samantha Braun snad kvůli Seleně?” dívala jsem se na televizi s otevřenou pusou. Normálně bych tomu asi nevěřila, ale jakmile tam ukázali fotky, kde jsou spolu v zákulisí, věřit jsem začala.

 Možná, že to nic neznamená. Přeci jsem se nerozešli. Dali jsme si pauzu, ale pokud to Justin pochopil jako rozchod a už si nemyslí, že se k němu vrátím, tak to možná něco znamená. Vždyť přeci nic nedělali. Jenom tam spolu stáli a bavili se.

 “Jsi v pohodě?” zeptala se mě máma. Dívala se ze mě na televizi. Udělala to asi 3krát a pak se jí pohled zastavil na mě.

 “Hmm, jo.” zalhala jsem a usmála jsem se na ní. Jenom přikývla a odešla. Vypnula jsem televizi a odešla do svého pokoje. Našla jsem svůj deník a začala psát.

 Justin mě už asi nemiluje. Myslím si, že je nemožné, aby mě po 2 dnech přestal milovat, ale asi přestal. Byl se Selenou, i když tvrdil, že k ní už dávno nic necítí. Možná, že se tam náhodně potkali, ale nevím. Je to komplikované. Justin všechno pochopil asi špatně. Já jsem se s ním přeci nerozešla, řekla jsem mu, že si dáme pauzu. To přeci neznamená konec vztahu. Možná, že bych mu měla zavolat a uvidím, jak se bude chovat, ale bojím se. Bojím se toho, že už mě nechce, že chce zpátky Selenu. Že by takhle rychle změnil názor?

 Dopisovala jsem to se slzami v očích. Schovala jsem deník a lehla si do postele. Vytáhla si mobil a prohlížela si naše společné fotky. Možná, že už nikdy žádnou společnou fotku mít nebudeme. Podívala jsem se na úplně poslední fotku, kterou spolu máme. Byl silvestr 2014. (pozn.a. Story je o rok popředu, protože 2 série je po roce. Takže tam je ted vlastně rok 2015) Fotka byla pořízená chvilku po půlnoci. Objímá mě tam. Pamatuji si, jak jsem se cítila štastná, že jsme spolu byli přes rok. Nečekala jsem, že by náš vztah mohl trvat tak dlouho. Je sice pravda, že už v té době jsme měli dlouho problémy, ale v ten jsem na to všechno zapomněla. Na to, že jsme se někdy hádali. Myslela jsem jenom na to pozitivní. Na to, co bych nikdy nevrátila. A za co jsem neskutečně vděčná.

 Asi ho musím nechat na pokoji a žil svůj život dále. Sejdu se s ním a řeknu mu, že bude lepší když už se rozejdeme a půjdeme každý vlastní cestou. Přeci jsem nemohla čekat, že s ním budu navěky. To se děje jenom v pohádkách.

 Justin

 “Rozešel se s jednou a vrátil se k druhé. Justin Bieber byl včera u Ellen, kde byl v zákulisí se Selenou Gomez. Rozešli se Justin a Samantha Braun snad kvůli Seleně?” hodil jsem ovladačem o zem, protože mě to dost vytočilo.

 Všude jenom řešili, že jsem se bavil se Selenou. Všechno řekli špatně. Nerozešel jsem se s ní, řekl jsem, že si dáváme pauzu a to je velký rozdíl. A kdyby jsem se náhodou rozešli, tak kvůli  Seleny by to určitě nebylo. Nechápu, proč se pořád serou do mých vztahů. Je to snad moje věc s kým jsem. At si řeší svoje vztahy a mě dají pokoj.

Jenom doufám, že to neviděla Sam. Vím, že jsem si s ním jenom povídal, ale i tak. Už máme dost problémů. Nepotřebuji, aby si myslela něco, co není pravda. Nechci, aby si myslela,  že s ním mám. Nechci s ní mít už nikdy nic společného. V mém je srdci je jenom Samantha a doufám, že už to tak navždycky zůstane.

Chci vám říct, že nevím jak to ted bude. Musím se učit, protože se blíží konec pololetí a já mám známky na nic, tak to musím, aspon trochu zlepšít, i když nevím, jestli je vůbec možné. Nejpozdějí v pátek, ale bude.

Dear Diary.Kde žijí příběhy. Začni objevovat