Tuto část bych chtěla věnovat všem, kteří čekali celou dobu na novou část! Děkuji :)
Příjemné čtení :)
Když jsem se ráno probudila, tak Justin vedle mě nebyl. Posadila jsem a rozhlédla se po celém pokoji. Když jsem ho nikde neviděla, tak jsem vstala z postele. Pomalým krokem jsem se vydala dolů, do kuchyně. Justin tam byl a něco dělal.
Nevšiml si, že tu jsem. Dívala jsem se na něho a čekala, až si mě všimne. Byl otoceny zády, takže mu trvalo déle než si všiml mé přítomnosti. Asi po 5 minutách si mě všiml.
"Dobré ráno, lásko." přišel ke mě a objal mě.
"Trvalo ti než sis mě všimnul." řekla jsem a usmála se na něho.
"Celou dobu jsem věděl, že jdi tady. Chtěl jsem ti nechat čas, aby ses mohla dívat na můj zadek."
"Já jsem se nedívala na tvůj zadek."
"A proč se teda červenáš?" řekl s nadzvednutým obočím.
"A co tady děláš?" změnila jsem rychle téma.
"Zlato neměn téma." Zasmál se. "Líbí se mi, když se červenáš." Nevím proč, ale začala jsem se červenat ještě více. Sklopila jsem hlavu a doufala, že si toho Justin nevšiml.
Chytil mou bradu mezi palec a ukazovaček. Zvedl mi hlavu a podíval se mi do očí. Začal se ke mě přibližovat.
"Jsi nádherná." zašeptal těsně u mých rtů. Chystal se mě políbit, ale vyrušil nás mobil. Naštvaně ho vzal.
"Bieber!!!!" uslyšela jsem naštvaný hlas mého otce.
"Co jsem zase provedl?" zeptal se ho se smíchem. Jeho odpověď jsem neslyšela, protože se už nejspíše trochu uklidnil.
JUSTIN
"Můžeš mi vysvětlit ty fotky, kde se ty a Sam líbáte, objímáte a držíte za ruce?"
"Co na tom potrebuješ vysvětlit?" zasmál jsem se.
"Nerozešli jste se náhodou?"
"Ano. Ale vrátili jsme se k sobě." usmál jsem se a Sam taky.
"Bože. Měli byste si v tom udělat pořádek. Nevyznám se v tom."
"Jistě. Ještě něco?'
"Jo. Zítra máš rozhovor v tom rádiu."
"Dobře, tak ahoj." řekl jsem a hovor ukončil. Bylo mi jedno, jestli ještě něco chtěl.
"Byl to táta, že?" zeptala se mě.
"Ano. Říkal, že bychom si v našem vztahu měli udělat pořádek."
"Aha. On bude pořád nespokojený. Pořád tebe a Selenu bere jako pár. Myslím, že nám to pořád nepřeje." řekla smutně.
"Já a Selena už dávno neexistuje. Už je jenom já a ty." řekl jsem a usmáli jsme se na sebe.
TŘETÍ OSOBA
Oba dva si tenhle den užili, jak nejvíce to šlo. Každou minutu strávili spolu. Dívali se na filmy v objetí, bavili se spolu a hlavně- nehádali se spolu. Dnešní den by jim nezkazil nic. Oba dva byli štastní, že se k sobě vrátili a doufali, že to bude trvat navěky. Doufali, spíše chtěli, aby tenhle den nikdy neskončil, ale věděli, že je to nemožné. Protože se ráno probudí a začne nový den. Ale i ten další den může být skvělý, ne?
SCOOTER
Nemůžu uvěřit, že jsou zase spolu. Kdy Justin pochopí, že si jsou se Selenou souzení? Samozřejmě, že jsem rád, že je Sam šťastná, ale na jak dlouho? Jak dlouho bude trvat, než se zase rozejdou? Nechci sledovat Sam, jak se trápí. Každý otec nenávidí pohled na jeho zlomenou dceru. Teď je všechno v pořádku, protože se usmířili. Ale co, až uběhne pár dnů?
"Tak jsou spolu?" z myšlenek mě probudil hlas Jessici. S úsměvem se posadila vedle mě.
"Ano." řekl jsem.
"Já jsem věděla, že se k sobě vrátí."
"Proč tak strašně chceš, ať jsou spolu?"
"A proč ty tak strašně chceš, ať je se Selenou?" zeptala se mě, vstala a odešla pryč.
Proč? Protože jsou si souzeni. Já vím, že bych to měl Sam přát, ale já si prostě myslím, že s někým jiným bude šťastnější. Asi se budu muset smířit s tím, že spolu budou a Jelena už nikdy nebude existovat.
TŘETÍ OSOBA
Každý přemýšlel nad něčím jiným. Justin a Sam nad tím, jak jsou štastní. Scooter nad tím, jestli ještě někdy bude existovat Jelena a Jessica nad tím, jestli by neměla všem říct pravdu. Pravdu, která všechny zasáhne. Tedy její rodinu a přátelé, ale je dost silná na to, aby všem řekla pravdu, která bude bolet? Mezitím, co nad tím přemýšlela, se stalo něco čeho se bála.
Tato část se mi moc nelíbí a nejsem s ní vůbec spokojená... Ale celou dobu jsem myslela na něho jiného, takže jsem se vůbec nesoustředila a proto to dopadlo, tak jak to dopadlo. Doufám, že se vám část aspon trochu líbí. Omlouvám se za chyby.
Doufám, že mě neopustilo moc čtenářu... opravdu se omlouvám, ale dříve to nešlo.. Zaracha mám stále, ale mamka mě pustila, takže jsem vám napsala část.
Děkuji za komentáře na minulé části.
Co myslíte, že se stalo Jessice? Pokud někdo neví, tak je to máma od Sam. :)
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.