Věnováno: NellBieber, Demetria Summer, Adel969, BiankaBielikov, VictoryStory, simik0203, simonapetrakova a Sabke941
Vím, že je to dost lidí, ale říkala jsem, že si budu vybírat podle komentářů a já jsem si nemohla vybrat jenom jednoho člověka. Děkuji za krásné komentáře.
Uslyšela jsem zvonek, tak jsem tam rychle doběhla. Otevřela jsem dveře a stála tam Pattie.
„Ahoj Pattie.“ překvapeně jsem se na ní podívala a odstoupila ode dveří tak, aby mohla projít.
„Ahoj Sam. Justin není doma?“ usmál se na mě.
„Je.“ krátce jsem jí odpověděla. „Justine!“ zařvala jsem tak, aby mě slyšel. Po chvilce už stal před námi. Objal se s Pattie a pořád se na ní usmíval. Šli jsme do obýváku a posadili se.
„A co tady vůbec děláš Pattie?“ usmála jsem se ní.
„Volal mi Scooter, že bych vás měla jít raději zkontrolovat, protože jste mu ani jeden nezavolali, tak se bál, jestli se něco nestalo.“
„Zachází s námi, jako bychom byli malé děcka. Proč bychom mu měli volat?“ každou sekundou jsem zvyšovala hlas.
„Sam, uklidni se. Má o vás jenom strach. Já se mu nedivím, když se nemáte zrovna v lásce.“ Pattie se mě snažila uklidnit.
„Já už ho mám dost! Je mi 17 a ne 5! Měl by si to uvědomit! Já o jeho starost nestojím!“
„Já se o Justina taky bojím a je o 2 roky starší.“
„Ale v tom je rozdíl. Ty ses o něho starala celý život. On se o mě začala starat ted.“ utekla jsem do pokoje a zamkla se tam.
Proč se mnou pořád zachází jakou s malým děckem? Musí pochopit, že mi už není 5. No, vlastně ani v 5 o mě neměl takovou starost.
Lehla jsem si na postel a hlavou mi prolétla vzpomínka, jak jsem poprvé potkala Justin.
Seděla jsem v kuchyni. Uslyšela jsem tátu.
„Princezno, jsem doma.“ přišel do kuchyně s nějakým klukem. Vstala jsem ze židle.
„Tohle je Justin Bieber. Budoucí hvězda.“ usmála jsem se na něho. „Justine, tohle je moje dcera Sam.“
„Ahoj.“ pozdravil mě a já nedokázala vnímat okolí. Všimla jsem si, jak si mě prohlíží. Poprvé, co jsem se styděla za svou postavu. Mám trochu více kilo nadváhu, ale nikdy jsem to nijak zvlášť neřešila. Jenomže ted se za svou postavu stydím.
„Zlatíčko? Vnímáš mě?“ promluvil na mě taťka.
„Ano.“
„Dobře. Takže zítra půjdeme s Justinem za Usherem a uvidíme, co z toho bude.“ vesele mluvil o tom, jak se Justin stane slavným. Moc jsem ho neposlouchala, protože jsem byla mimo z Justina. Ten se na mě pořád, tak zvláštně díval. Vadilo mi to, ale hlavní pro mě bylo, že je se mnou v jedné místnosti. Ani ho neznám a potřebuji ho. Dalo by se to nazvat láskou na první pohled?
Rychle jsem zahnala tu vzpomínku a snažila se na ní už dále nemyslet. Protože pokaždé, když na to myslím, tak brečím.
Uslyšela jsem klepání na dveře, tak jsem je odemkla a uviděla tam Pattie.
„Přišla jsem se rozloučit, už musím jít.“ přišla jsem k ní a objala jí.
„Tak se měj, Sam.“
„Ahoj.“ když odešla, tak jsem se zase zamkla a lehla si na postel.
Část je zase krátká, no já doufám, že se vám aspon líbí.
Včera a předevčírem jsem hodně přemýšlela o téhle story. A mám celkem dost nápadu :3 Máte se na, co těšit ;)
Jeden z mých plánu bude už v příští části a já doufám, že bude delší než ty, co jsou v poslední době.
Pro další část min. 6 vote, 40 reads a 3 komentáře. Všechny komentáře potěší.
Kdo chce věnování, tak si napište do komentáře.
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.