-SAMANTHA-
Celou noc jsem nedokázala usnout. Celou noc jsem se jenom převalovala. Musela jsem myslet na Justina.
Kolem osmé jsem vstala, protože déle ležet bych už nezvládla. Převlékla jsem se z pyžama. Šla do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby, učesala si vlasy a udělala culík.
Šla jsem do kuchyně a pustila si rádio.
If I was your boyfriend, I'd never let you go
I can take you places you ain't never been before
Baby take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that I'd really like to blow
Swag swag swag, on you
Chillin by the fire while we eatin' fondue
I don't know about me but I know about you
So say hello to falsetto in three two ..swag
I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you
If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend,
I'd never let you go, I'd never let you goAni jsem si to neuvědomila a začaly mi téct slzy, protože vím, že on můj přítel nikdy nebude.
„Ty brečíš?“ podle hlasu jsem poznala, že je to Grace. Utřela jsem si slzy a vypla rádio.
„Ne.“ zalhala jsem a pokusila se o úsměv.
„Mě lhát nemusíš. Znám tě.“ přišla ke mně a objala mě. Odtáhla se ode mě a šla pryč. Šla jsem k ledničce, otevřela jí a vzala si jablko. Posadila jsem se do obýváku a zapla TV a dívala se na film.
-JUSTIN-
Zvonil mi mobil, tak jsem ho rychle vzal.
„Sam?!“
„Tady Grace. Sam je u mě.“ zašeptala do mobilu a položila to. Mobil jsem položil na stůl, převlékl se a zase si vzal mobil a schoval ho do kapsy. Šel jsem ven a nastoupil do auta, nastartoval a jel směrem ke Grace. Když jsem k ní přijel, vystoupil jsem z auta a šel zazvonit. Otevřela mi Sam.
„Co tady děláš?! Jak víš, že jsem tady?!“ začala po mě řvát.
„Zavolala jsem mu.“ přiběhla k nám Grace.
„Cože jsi udělala?!“ podívala se na ní a nechtěla uvěřit, že to doopravdy udělala.
„Víš, co zabal si věci. Čekám tě v autě.“
„Nikam nejdu.“ překřížila si ruce na hrudi a dívala se na mě.
„Je mi jedno, že nechceš. Prostě půjdeš.“
„Kdo si myslíš, že jsi?! Já nikam nejdu!!“
„Sam, měla by jsi!“ do rozhovoru se vložila Grace.
„Tebe budu, tak poslouchat. Radši budu pod mostem, než být u někoho z vás!“ zařvala na Grace a utekla pryč.
„Neboj, půjde k tobě.“ usmála se na mě Grace a odešla pryč.
A ted mám dělat co? Čekat až příjde? Jestli vůbec příjde. Po chvilce jsem jí uviděl, jak jde po schodech. Prošla kolem mě a chystala se jít pryč.
„Kam si myslíš, že jdeš?!“ stoupl jsem si před ní.
„Pod most.“ podíval jsem se na ní a vypadala, že to myslí vážně.
„Bože, Sam uklidni se.“
„Kolikrát ti mám říkat, abys mi neříkal Sam?!“ hnusně se na mě podívala.
„Bože.“ otočila se a chystala se jít pryč. Doběhl jsem k ní a chytil jí za paži.
„A kolikrát mám já tobě říkat, že jdeš ke mně?!“ táhl jsem jí k autu, i když to šlo dost těžko.
„Připadám si jako vězeň.“ říkala, když si sedala.
„Kdyby ses takhle nechovala, necítila by ses takhle.“ obešel jsem si auto a sedl si na místo řidiče.
Další část je na světe. Je krátká a o ničem a za to se omlouvám, ale pořád mi je špatně, tak jsem se snažila napsat aspon něco.
Část jsem nikomu nevěnovala, protože si nikdo nenapsal. Takže pokud chcete někdo věnování, tak si napište do komentáře.
Pro další část min. 5 vote, 35 reads a 3 komentáře. Další část by měla být snad zítra.
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.