-SAMANTHA-
Poslouchala jsem to, co si říkali. Slyšela jsem celý jejich rozhovor. Proč mě tak strašně nenávidí? Co jsem mu udělala?
Vstala jsem ze schodů a šla do svého pokoje, kde jsem se zamkla a dlouho dobu nevycházela. Když jsem si myslela, že Selena už odešla, tak jsem šla dolů. K mému ‚štěstí‘ tam pořád byla. Jenom jsem převrátila očima a šla do kuchyně.
Samozřejmě, že Selena ke mně musela zase dolézt.
„Kašli na Justina. Víš jaký je.“ začala mluvit. Justin vstal a šel za námi. Objal Selenu za zadu. Šla jsem k ledničce. Začali mi téct slzy.
On mi to dělá snad naschvál. Připadá mi, jako kdyby všechno věděl. Snaží se mě zničit úplně. Stačí mi, že s ním musím být měsíc. A ted si ještě otec musel vymyslet, že se ti dva dají dohromady.
„Jsi v pohodě? Stojíš tam nějak dlouho.“ promluvila Selena a já se lekla. Rychle jsem si utřela slzy a zavřela ledničku. Podívala jsem se na ně. Vypadali tak zamilovaně. V životě jsem takhle neviděla.
„Ty už zase brečíš? Nejsi nějak přecitlivělá?“ zeptal se mě Justin.
„Nebrečím.“ zalhala jsem.
„Nemáš nějaké problémy?“ Selena se do toho musela samozřejmě vložit.
„Jaké bych měla mít problémy?!“ zařvala jsem po ní.
„Uklidni se. Nevím, ale chováš se zvláštně.“
„Chovám se normálně. Nenormální si tady jedině ty! To jsi všude říkala, jak jsi na Biebera zapomněla a ted jsi s ním znova?! Divné, nemyslíš si?“ Nemám na ní nervy.
„Pokud víš, co je to láska, tak to pochopíš.“
„Uklidni se!“ začal po mě řvát Bieber.
„Uklidnit by ses měl ty! Zapomínáš kdo je můj otec?! Víš snad jaký je, když se naštve ne?!“ Chtěl něco říct, ale neměl co.
„Už bych, asi měla jít.“ Selena se odtáhla od Justina a šla ke dveřím. Justin šel za ní. Políbili se a odešla.
„Co to mělo jako znamenat?!“ Začal po mě hned řvát, když přišel ke mně.
„Nic.“ Chtěla jsem odejít, ale stoupl si přede mě.
„Nic?! Vždyť kvůli tobě odešla! Jestli se mnou rozejde kvůli takové krávě, jako jsi ty, tak uvidíš!“ Začali mi téct slzy, tak jsem sklopila hlavu.
„Rozumíš mi?!“ Jenom jsem přikývla a čekala, až uhne, ale pořád tam stál. Chtěla jsem ho obejít, ale znovu si přede mě stoupl.
„Nevím, o co ti jde, ale měla bys přestat. Kazíš mi můj vztah!!“
„Já-já o nic mi nejde.“
„To doufám.“ Ustoupil a já jsem rychle utíkala do svého pokoje, kde jsem se zamkla a celý den z tama nevylezla.
Usla jsem a ani nevím, jak. Převlékla jsem se a šla jsem se podívat na notebook. Moje nejlepší kamarádka mi poslala odkaz a napsala k tomu: „Oni jsou zase spolu?“ Bylo mi jasné, o kom to bude článek.
JSOU BIEBER A GOMEZ ZASE SPOLU?
Podle všeho ano. Objevil se fotky Gomez, jak jde k němu a fotky jak od něho odchází. Byla tam poměrně dlouho dobu. 3 hodiny.
Pochybujeme, že spolu probírali hudbu 3 hodiny. Ale u Biebera a Gomez je možné všechno. Několikrát se už rozešli a dali zase dohromady.
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.