Věnováno všem čtenářům :)
Omlouvám se za chyby :)
“Co tady děláš?” překvapeně jsem se ho zeptala. Místo odpovědi mě objal. Odtáhla jsem se od něho a nechápavě se na něho podívala. Vím, že jsme kamarádi, ale to neznamená, že mě musí objímat. Navíc, když jsem zase s Justinem.
“Slyšel jsem, co se stalo. Je mi to strašně líto.” Došlo mi, že asi mluví o mámě. Nebo se snad stalo ještě něco dalšího o čem nevím?
“Co se stalo?” zeptal se. “Pojd si sednout.” řekla jsem mu a šli jsme do obýváku.
“Tak mluv.”
“Máma byla celou dobu nemocná. Nikomu nic neřekla a doktor to taky nikomu neřekl, protože slíbil, že si to nechá jenom pro sebe. Mám nechtěla, abychom se o ní starali a proto tvrdila, že je zdravá, že je v pořádku. Vždycky to svedla na únavu. Mě i tátovi zanechala dopis, který nám předal včera večer její doktor.” řekla jsem se slzami v očích.
“Ššš, to bude v pohodě.” řekl a zase mě začal objímat.
“Hele, objímat mě nemusíš.” řekla jsem hnusně.
“Proč? Jako menší jsme se objímali.”
“Jako menší jsem neměla kluka.”
“Ale prosím tě. Myslíš Biebera, který tě celou dobu podváděl?”
“A na tuhle blbost jsi přišel zase kde?”
“Všichni to ví! Jenom ty jsi tak zaslepená láskou! Bez tak ho ani nemiluješ! Jsi obyčejná zlatokopka!” neudržela jsem se a dala mu facku.
“Vypadni!” zařvala. “Hned!” otočil se a odešel pryč. Slzy mi začaly téct po tváři.
Justin
Naštěstí jsem přijel přesně, takže jsem se nemusel omlouvat, že jdu pozdě. Sice se bojím o Sam, když je tam sama se Scooterem, ale doufám, že to zvládne.
Sedím na židli a čekám, než to začne. Zbývají už asi jenom 2 minuty.
Stále nemůžu uvěřit, že je Jennifer pryč. Byla tak úžasná a nezasloužila si tohle.
“Justine, začínáme.” řekl moderátor. (p.a. Nemůžu si vzpomenout, jak se řekne tomu, kdo uvádí rádio o.O )
“Dobře.” řekl jsem.
“Dobrý den. Dneska tady máme hosta, Justina Biebera.” řekl.
“Zdravím všechny.” pozdravil jsem.
“Včera zemřela Jennifer Braun, manželka tvého manažéra. Jak to všichni berete?” zeptal jsem, i když jsem doufal, že tuhle otázka nepoloží.
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.