20.

1.6K 110 7
                                    

Věnováno: Adel969, petrakova a DanielaOplutilov

Po chvilce někdo zazvonil, tak jsem šla rychle otevřít. Byla to Grace. Odstoupila jsme ode dveří, aby mohla projít. Když prošla jsem, tak jsem je zavřela. Šli jsme do pokoje a sedli si.

„Tak mě nenapínej a mluv!“ usmála se na mě.

„Co bys chtěla přesně slyšet?“

„Všechno!“

„Dobře.“ Nadechla jsem se a pokračovala.

„Když jsme natočili videoklip k Heartbreaker, tak se semnou 2 dny nebavil. Pak jsem byla na balkoně a slyšela jsem Justina, jak zpívá One Less Lonely Girl. Když dozpíval, tak mi řekl, že se mi vyhýbal, protože si uvědomil, že se do mě zamiloval. Pak jsme se spolu dívali na západ slunce.“ dořekla jsem to s úsměvem na rtech. Podívala jsme se na ní a taky se usmívala.

„Aww.“ jsem ráda, že jsem jí to už řekla.

 „A to si mu to jenom, tak odpustila?“ nechápavě jsem se na ní podívala.

„O čem to mluvíš?“

„O tom, že ti 4 roky ubližoval a najednou se do tebe zamiluje. To jsi na všechno zapomněla?!“ začala zvyšovat hlas.

„Neřvi po mně! A co mám jako dělat?! Jít za ním a říct mu ‚Promiň, nemůžu s tebou být, protože jsi mi ublížil a moje nejlepší kamarádka si myslí, že je to špatné?‘ Vážně? Začni se chovat aspoň trochu jako moje nejlepší kamarádka! Všechno, co udělám, mi jenom vyčítáš! Pokud si pamatuji, tak jsi mu zavolala ty! Nejsi moje matka! Jestli s tím máš problém, tak odsud můžeš vypadnout!“

„Takže tohle je to, co chceš?! Dáš přednost klukovi před nejlepší kamarádkou, která tu pro tebe byla celou dobu, co on tě urážel?!“ vstala a chystala se odejít.

„Měj se.“ Řekla a bouchla dveřmi. Začali mi téct slzy. Po chvilce za mnou přišel Justin.

„Jsi v pohodě? Slyšel jsem křik.“ Zvedla jsem hlavu, a když si všiml mých slz, přišel ke mně a silně mě objal.

„Co se stalo?“

„Myslí si, že bych s tebou neměla být.“

„Proč?“

„Protože jsi mi prý ublížil.“

„Neboj se. Bude to v pořádku. Věř mi.“ usmál se na mě a silně mě chytil za ruku.

***

Leželi jsme vedle sebe na posteli a snažili se usnout. Jenomže jsem nemohla usnout, protože jsem myslela na Grace.

V poslední době se chová divně. Všechno jí jenom vadí. Je strašně náladová. Nic jsem jí neudělala. Vždycky říkala, že by mi to přála, abych byla s Justinem. Říkala mi, jak věří, že s ním jednou budu, že s ním budu šťastná. A když s ním jsem, tak si stěžuje. Nechápu teda, proč Justinovi volala. Možná mě tam nechtěla, a proto mu zavolala, aby si pro mě přijel. Aby se mnou nemusela být. Někdy mi připadá, že není moje kamarádka.

„Myslíš na Grace?“ z přemýšlení mě vyrušil Justinův hlas.

„Ano.“

„Nemysli na to. Zítra už bude všechno v pořádku. Uvidíš.“ usmál se na mě.  Nebo taky nebude.

Lehla jsem si na Justina a snažila se usnout. Marně. Musím na to myslet. Měla bych jí zítra zavolat a zeptat se, co se jí stalo nebo, co jsem jí udělala. Nebo bych taky neměla. Nebudu jí volat jako první, když jsem jí nic neudělala. Nemám důvod se jí omlouvat. Počkám si, až mi zavolá ona, až se mi omluví. Vždycky jsem se omlouvala první, i když jsem za tu hádku nemohla, ale tentokrát si počkám na její omluvu. Nenechám si kvůli ní zničit nejhezčí období mého života.

Podívala jsem se na Justina, který už dávno spal. Usmála jsem se na sama pro sebe. Nikdy bych nevěřila, že vedle něho budu ležet.  Jak říká Justin, sny se plní. Otočila jsem se zády k Justinovi a po nekonečném převalování jsem usnula.

 Pro další část min. 6 votes, 55 reads a 4 komentáře. Všechny komentáře potěší.

Kdo chce věnování at si napíše do komentáře, jinak si vyberu sama. 

Dear Diary.Kde žijí příběhy. Začni objevovat