Věnováno: simokka, VeuBiebs, simonapetrakova a kristynkaa
Zvedla jsem mobil, protože mi volal táta.
„Ano, tati?“
„Zlatíčko je to úžasné. Jsem na tebe pyšný. A mám pro tebe další překvapení.“ říkal to tak šťastně a pyšně.
„Vážně? Jaké? Rychle tati, řekni mi to.“ chtěla jsem to vědět, ale můj táta mě strašně rád napíná.
„Budete na to natáčet videoklip!“ začala jsem pištět.
„Uklidni se.“ začal se smát.
„Řekni to prosím Justinovi a nezapomeň, že se za 2 týny vracíme. Měj se.“
„Ahoj.“ vypla jsem a rychle šla za Justinem, který ležel na svojí posteli. Když si všiml, že jsem v jeho pokoji, tak si sedl. Sedla jsem si vedle něho a pořád se usmívala jako idiot.
„Děsíš mě.“ díky toho jsem se začala smát ještě více.
„Volal mi táta. Pro nás překvapení a já už ho vím.“
„Jaké?“
„Budeme natáčet na heartbreaker videoklip!“ jenom se usmál. Úsměv jsem mu oplatila a odešla do pokoje, kde jsem si lehla a přemýšlela nad tím videoklipem. Doufám, že budu nadšená stejně, jako byl nadšený Justin s One Time. Natáčení bylo úžasné a Justin si ho užil. A v to doufám taky.
***
Seděla jsem a poslouchala toho, kdo bude natáčet videoklip na Heartbreaker.
„Chci vás jenom upozornit, že bych tam chtěl dát část, kde se budete líbat. Nemáte s tím problém, že?“ usmál se na nás. Já jsem se na něho dívala s otevřenou pusou.
„Ne.“ odpověděl krátce Justin. Otočila jsem se na něho, ale on si mě vůbec nevšímal.
„Dobře, jdeme na to.“ všichni jsme vstali. Upravili mi vlasy a dali oblečení do, kterého jsem se oblékla. Přišla jsem za Justinem, který se bavil s tím chlapem.
„Takže, jsi hotovo?“ jenom jsem přikývla.
„Takže začneme s tou scénou, kde se budete líbat.“ odešel a rozezněla se mě známá melodie.
Justin byl každou sekundou blíže u mě. Když se jeho rty skoro dotýkaly těch mých, tak jsem utekla pryč. Nemůžu se s ním líbat, když vím, že to pro něho nic neznamená. Utekla jsem na záchody a začaly mi téct slzy. Po chvilce jsem uslyšela, že někdo otevírá dveře a jde dovnitř. Uviděla jsem Justina, tak jsem se otočila, aby neviděl, že brečím.
„Tohle jsou dívčí záchody.“
„Já vím, ale přišel jsem za tebou.“
„Super.“
„Můžeš se aspon otočit, když s tebou mluvím?“ otočila jsem si a všimla si jeho výrazu, když si všiml mých slz.
„Proč jsi utekla?“
„To myslíš vážně? Tu otázku?“ přikývl.
„Já s tebou líbat nedokážu…“ nechápavě se na mě podíval.
„Nebude to pro tebe nic znamenat.“ smutně jsem mu řekla.
„Kvůli kariéře to zvládnout musíš.“
„Můžu tě obejmout?“ přikývl. Šla jsem k němu a objala ho. Naštěstí se nebránil, i když jsem věděla, že mu to vadí.
„Jdeme?“ přikývla jsem a odtáhla se od něho. Justin otevřel dveře, prošla jsem dveřmi a pak Justin.
„Kde jsi jako byla?“ zeptal se mě naštvaně ten chlap.
„Udělalo…se mi špatně.“ zalhala jsem a usmála se. „Ale už je to v pohodě“ jenom přikývl.
„Dobře, jdeme to dotočit?“ Justin i já jsme přikývli.
Začala hrát hudba a já už nebyla zase, tak moc nervózní. Možná díky toho objetí. Justin se ke mně začal přibližovat. Po pár sekundách přiložil jeho rty na ty mé.
Část měla být už včera. Měla jsem jí napsanou, jenomže se mi to vymazalo -_- Takže jsem měla po náladě a nechtěla jsem to psát znovu, protože by to dopadlo hrozně. Snažila jsem se aspon trochu, aby se to podobalo na tu minulou.
Pro další část min. 5 votes, 40 reads a 3 komentáře. Všechny komentáře potěší.
Kdo chce věnováni, tak si napište do komentáře.
ČTEŠ
Dear Diary.
FanfictionZamilovala jsem se do něho už když jsem ho poprvé uviděla, ale on to nevěděl a radši mi ubližoval.