26.

1.4K 89 3
                                    

Věnováno: _Lovely_

“Musím s tebou mluvit.” řekla mi Grace. Nechápu, jak jí máma mohla pustit dovnitř, i když jsem jí upozornila, že tuhle osobu v tomhle domě nechci už nikdy vidět.

“A o čem? Další lži? S kým jsi těhotná tentokrát? S mým tátou?”

“Ale já jsem doopravdy těhotná. Justin mě donutil ti říct pravdu, protože o tebe prý nechce přijít.” Zdálo se mi to nebo to vyznělo ironicky?

“Tak mluv. Nemám na tebe celý den.”

“Bylo to asi před dvěma lety. Já a Justin jsme se spolu vyspali. Pro něho to nic neznamenalo, no pro mě ano. Tak jsem se mu chtěla pomstít a řekla ti, že jsem s ním těhotná. Doopravdy s ním těhotná nejsem. Jsem těhotná s někým koho, ani neznám. Byl to prostě úlet.”

“Úlet na který nikdy nezapomeneš. Tvé dítě na tebe budou jednou pyšné, až se tě zeptá, kdo jeho otec a ty mu řekneš, že ho ani neznáš. Po tom každé dítě touží.” pronesla jsem ironicky. “Nedokážu pochopit, jak jsi mi tohle mohla udělat. Celou dobu si hraješ na nejlepší kamarádku a pak mi bodneš kůl do srdce. Něco ti řeknu a pořádně mě poslouchej. Nenávidím tě. Doufám, že už tě v životě neuvidím. Jsi mi ukradená. Všechno, co se týká tebe mi je ukradené. Takže vstaň a odejdi  z tohohle domu.” vstala a já jsem se díval, jak odchází. Popravdě mi to bylo líto. Nebylo mi líto toho, jak je blbá, ale toho, že jsem se někdy s takovým bavila. Prostě “nejlepší kamarádka.”

***

Jsem nervozní, protože za hodinu bude mít Believe premiéru a všichni se dozví, že jsme spolu. Už vidím titulky časopisu. Bude to všude. Celý svět bude vědět, že Justin Bieber má novou přítelkyni. Každý bude mít tendenci to řešit.

“Jsi v pohodě?” otočila jsem se a uviděla tátu.

“Asi ano.” usmála jsem se na něho.

“Myslíš, že to zvládneš?”

“Musím. Když s ním chci být a to chci, tak to musím udělat.”

“Dobře. Za chvilku budeme muset vyrazit.” usmála jsem se na něho a on odešel.

Samozřejmě, že jsem ráda, že budou Beliebers znát pravdu, ale bojím se jejich reakce. Nejsem si jistá, jestli mě mají rádi. Vím, jak to dopadlo se Selenou. Caitlin měli sice celkem rádi, ale nevím no.

“Sam!” uslyšela jsem Justina, jak na mě volá. Naposledy jsem se do sebe podívala do zrcadla a řekla si sama pro sebe, že to zvládnu.

“Už jdu!”

***

Za pár minut se celý svět dozví, že jsme spolu.

“Připravená?” usmál se na mě Justin. Jenom jsem přikývla. Justin vystoupil z auta a po chvíli i já. Miliony blesku. Miliony lidí. Křičící Beliebers. Atmosféra byla úžasná. No, nervozita stále stoupala. Justin se na mě podíval a já na něho. Usmáli jsme se na sebe.

“Bude to v pohodě.” řekl a někam mě táhl. Justin s někým dělal rozhovor. Celou dobu mě držel kolem pasu.  Ptala se ho na pár otázek a pak přišla ta otázka na kterou jsem oba dva čekali.

“Vy dva jste spolu?” zeptala se na nás. Srdce mi bilo tak nahlas, že to museli slyšet snad až v Austrálii.

“Ano.” odpověděl Justin.

“Sluší vám to spolu.” řekla nám a my jsme jí poděkovali. Pak jsem odešli pryč.

“Vidíš? Zvládla jsi to.”

“To jenom proto, že jsem nemluvila.”

***

Celý film jsem probrečela. Jinak to nešlo. Když jsem se dívala po lidech, brečel skoro každý. Hlavně u části s Avalannou. Kdo by taky nebrečel? Je to neskutečně úžasný film. Podle mě je ještě lepší než Never Say Never.

“Nad čím přemýšlíš?” vyrušil mě Justin, když přišel.

“Nad tím nejúžasnějším filmem, který jsem kdy viděla.”

“A to je který?” lehl si vedle mě.

“Hádej.” otočila jsem se na bok a Justin taky. Dívali jsme se do očí.

“Řekni mi to.”

“Takže znáš ho moc dobře. A dneska jsme ho viděli.” usmál se na mě.

“Dnešek byl dokonalý.”

“Co myslíš, že na to řeknou Beliebers? Na náš vztah?”

“Budou Tě milovat stejně jako Tě miluji já.” políbil mě.

“Myslíš?”

“Nemyslím, já to vím.”

“Aha.”

“Chci, aby jsi věděla, že tě miluji celým mým srdcem.” řekl a celou dobu se usmíval.

“Já tebe taky.” řekla jsem mu a pak jsme spolu usnuli.

Nebojte se. Tohle není poslední část, i když to tak vypadá. Vlastně pro vás mám překvapení, které se za chvilku dozvíte. Doufám, že se vám bude líbit.

Pro další část min. 6 vote, 60 reads a 4 komentáře. 

Dear Diary.Kde žijí příběhy. Začni objevovat