4.

2.2K 114 4
                                    

Nenávidím ho! Nenávidím ho! Nenávidím! Nechápu, co si o sobě myslí. Na co si hraje? Na krále světa?! Proč mi pořád musí připomínat, že jsem byla tlustá? Vždyť sám moc dobře ví, že jsem to všechno shodila. A tvrdě jsem na sobě pracovala. Vždyť jsou to už 3 roky. To kvůli něho jsem začala hubnout. Měla jsem se na něho vykašlat a zůstat tlustá. I když v téhle době chce každý vypadat jako anorektička.

Mělo být mi hned divné, že by se mě Justin sám od sebe zeptal, jestli chci jít s nima. Musel se mnou vydržet 2 hodiny! Chudáček. Divím se, že to vůbec zvládnul. Měl by se vzpamatovat. Před fanouškama si hraje na toho nejlepšího, ale nikdo netuší jaký je. Proč na něho vlastně pořád myslím? On mi ubližuje, protože nic jiného on neumí. Nechápu to. Pattie a Jeremy jsou, tak milí a on ani neví, co to znamená.

Schovala jsem deník a šla dolů. Selena a Justin seděli na sedačce a líbali se tam. Jenom jsem nad nimi převrátila oči a šla si sednout na tu sedačku, kde se ti dva líbají.

„Nechcete jít někam, kde budete mít soukromí?“ zeptala jsem se, aniž bych se na ně podívala.

„Co tady do hajzlu děláš?“ zakřičel Justin.

„Já tady na měsíc bydlím.“ odpověděla jsem mu a dále sledovala televizi, i když vůbec netuším, co to je.

„To jsem netušil.“ řekl ironicky. „Myslel jsem, co děláš tady!“

„A co sis myslel? Že po tom, co jsi mi včera udělal, budu zavřená v pokoji a celý měsíc nevylezu?!“ podívala jsem se na něho. „Tak na to můžeš zapomenout!“

Selena se dívala z jednoho na druhého a absolutně netušila, co o čem se bavíme.

„On ti to určitě rád poví. On přece miluje pravdu nebo ne?“  Vím, že se chovám hnusně, ale jak se mám chovat? Nemíním se kvůli něho trápit. To dělám už 5 let. Ted je toho konec. Nemíním se trápit kvůli někomu, kdo mi za to nestojí. Nebavilo mě to, tak jsem odešla do svého pokoje.

-JUSTIN-

Odešla do svého pokoje a Selena se na mě dívala pohledem: „Co jsi zase provedl?“

„O čem to mluvila? Co jsi jí udělal?!“ postavila se a pozorovala mě.

„Nic.“

„Nic? A proč to teda řekla?!“

„Jak to mám vědět?!“

„Řekni mi pravdu!“

Povzdychl jsem si. „Dělal jsem si srandu z její váhy.“

„Jsi normální?! Ty víš, jak tvrdě dřela, aby měla takovou postavu jakou má! Víš, kolik holek chce její postavu?!  Nevíš!“ začala z toho úplně vyšilovat. Mě je ukradené její tělo. Je to obyčejná kráva.

„Končím s tebou. Myslíš si, že mě baví sledovat jí, jak trpí kvůli tobě? Ona je taky jenom člověk. Už tak nemá normální život a ty jí děláš tohle!“ otočila se a chystala odejít.

„Ne! Přece mě neopustíš kvůli takové krávě?!“ zařval jsem po ní.

„Vidíš? Zase to děláš?!“ rozběhla se a třískla dveřmi. Sedl jsem si na sedačku. Jak mi to mohla udělat? A ještě kvůli ní?

-SAMANTHA-

Když jsem uslyšela bouchnutí dveřmi, šla jsem dolů. Justin seděl na sedačce a Selena nikde nebyla.

„Všechno je to tvoje vina!“ zakřičel a vstal.

„Justine… Já…“

„Rozešla se mnou! Jsi spokojená?!“

Dear Diary.Kde žijí příběhy. Začni objevovat