Prolog

282 16 6
                                    

Minęło pięć dni odkąd mieszkam w San Francisco.

Kupiłam mieszkanie w dwudziestopiętrowym budynku, znajduje się ono na ostatnim piętrze. Ma sypialnie, pokój gościnny, salon z kuchnią oraz łazienkę. Sypialnia jest w szarym kolorze przechodzącym w czerń, na środku pod oknem stoi duże, błękitne, dwuosobowe łóżko z masą poduszek, w prawym rogu znajduje się czarna toaletka. Po obu stronach łóżka stoją szare szafki nocne. Drzwi znajdują się w prawej ścianie, natomiast całą tylnią ścianę pokrywa biało-szara szafa na której wisi czarna plazma. Na lewej ścianie wiszą gitary, czarna elektryczna obklejona dużą ilością naklejek zespołów, miętowa także elektryczna z naklejonymi iksami, klasyczna wypalana oraz czarna akustyczna. Pomiędzy nimi wiszą także plakaty rożnych zespołów rockowych. Pokój gościnny jest podobnie umeblowany, natomiast jego ściany są w kolorze błękitu. Na środku także znajduje się szare dwuosobowe łóżko a po jego obu stronach brązowe szafki nocne, natomiast drzwi znajdują się tym razem w prawej ścianie. Tutaj biała szafa także zajmuje całą tylnią ścianę a na niej także wisi czarna plazma. Salon jest w kolorze beżu. Po lewej stronie znajduje się kuchnia w kolorach czerwonym i czarnym, z wyspą kuchenną przy której stoją trzy czarne krzesła barowe. W prawym rogu salonu stoi narożna, ciemnobrązowa kanapa. Naprzeciwko sofy wisi duży szary telewizor, a pod nim jasnobrązowa półka, na której stoją dwie konsole Xbox one oraz Ps4. Przed kanapą stoi szklany stolik a pod nim biały puchaty dywan. Łazienka jest dość przestronna, w kolorach mięty i szarości. W prawym rogu znajduje się narożnikowa wanna natomiast w lewym kabina prysznicowa, na środku stoi toaleta oraz zlew. 

Mam kilku sąsiadów ale większość to dziadki, jedynie mój sąsiad zza ściany wydaje się być w moim wieku. Nie widuję go zbyt często co mnie cieszy, jeżeli już to wraca do domu to schlany i ledwie co trafia kluczem w zamek od drzwi.

Zmieniłam numer także żadna znana mi dawniej osoba nie ma już kontaktu ze mną. Kac dotychczas nie próbował skontaktować się ze mną także teraz nie ma już na to żadnych szans.

Muszę w końcu zacząć nowy rozdział w życiu a było ich wiele. Od dzisiaj nie dopuszczę do siebie żadnej osoby bliżej niż to konieczne.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Druga część :))) Yay! Cieszę się waszym szczęściem :D

Do następnego :')

¥~Huke Lemmings~¥

Different than the other's.||5SoS|| W TRAKCIE POPRAWYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz