M.P.♥1

26.7K 903 656
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Medyada Çığlık var :p Bu nasıl isim demeyin bence güzel bir isim :D lsdjskdj

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Size kendimi tanıtmak isterdim ama şuan okula geç kalmak üzereyim...

Adımlarımı daha da hızlandırdım. Sadece 5 dakikam kalmıştı. Geç kalırsam öğretmen beni affetmezdi, biliyorum. Okulum pek iyi bir okul değil. İçi serseriler, sürtükler, pislikler ve bunun gibilerle dolu. Tek normal ben olduğumu sanıyorum.

Öğretmenleri de iyi değil. Geç kalsam kesinlikle atarlar okuldan o derece. Hemde şimdiye kadar hiç geç kalmadım. Ama öğretmenler öyle kötü ki atmaları çok normal kalır. O derece.

Dün gece yağmur yağmıştı. Yerler ıslaktı o yüzden. Her yere basışımda su sıçrıyordu. Ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.

Okulu görünce bahçede toplasan 10 kişi olduğunu gördüm. Harika, geç kalmıştım! Bu kalanların okulu asacağını biliyordum. Demek ki herkes sınıfa girmiş. Çok güzel.

İçeri girdim ve tekrar hızlı adımlarla okulun içine yürüdüm. Dışarıdakilerle göz teması bile kurmadım. Çünkü korkuyorum arkadaş. Sikerler ebemi falan... Mecaz anlamda da değil, ciddi ciddi sikerler. Bu okuldakilerin ne yapacağı belli olmaz. Geçen gün bir çocuk diğerine baktığı için dövülmüştü. Buradakiler ruh hastası yani. Tımarhaneden kaçtıklarını düşünüyorum. Bu okula normal bir insan gibi gelip, anormal olarak çıkmamak elde değil. Tabii ki benim dışımda. Hala akıl sağlığımı yitirmediğime şükrediyorum.

Tam okulun içine gireceğim sırada kolumdan biri tuttu. Sıçtım Cafer bez getir...

Kolumu tutana döndüğümde bahçede oturanlardan bir çocuk olduğunu gördüm. Yüzünde 'Seni tecavüz edip, gelinlik giydirip, bilmem kaç yerinden bıçaklayıp göle atacağım' bakışı vardı. Saçmalamayın, abartmıyorum.

Çocuk sırıttı. ''Geç mi kaldın güzellik?'' dedi ve beni kendine çekti. Fesuphanallah! Ağliycam lan. Sikcek beni. Ühühühü. Ben bu hallere düşecek kız mıydım?

''Ay çok zekisin.'' dedim dalga geçer gibi. Kaşlarını çattı. Adam ol. Tekrar sırıtınca çocuğun içine Marina Joyce kaçtığına yemin edebilirdim.

Elini belime koydu. Boşta kalan elimle ittim onu. Tuhaf bir şekilde zorlanmamıştım ve çocuğu kolayca itmiştim. O ise bana garip bakışlar atıyordu. ''Canın cehenneme psikopat!'' dedim ve arkamı döndüm. Sınıfa yürümeye başladım. Ama maalesef 3. kattaydı. Oflayarak merdivenlere bindim. Koşarak çıkmaya başladım. Ve birden o kadar hızlandım ki saniyeler içinde 3. kata geldim. Gözlerimi kocaman açıp arkama baktım. Oha ben şimdi o kadar hızlı mı koştum? Yok daha neler! Photoshopdur canım o ya. Ben o kadar hızlı koşamam ki.

Daha fazla sorgulamadım çünkü zaten geç kalmıştım. Koşarak sınıfın kapısına ilerledim ve kapıyı çaldım. 'Gir' sesini duyunca içeri girip kapıyı kapattım. Öğretmen bana bıkmış bakışlarla bakıp yanına gelmemi işaret etti. Söylediği gibi yanına geldim.

Ayağa kalktı. Kulağımı çekmeye başladı. Bildiğiniz kulağımı çekiyor şuan. Ve yine bir tuhaflık daha... Acımıyor. Sanırım vampire dönüşüyorum. Güç, hız, şimdi de bu. Eminim mantıklı bir açıklaması vardır da... Ben kim, mantık kim? Peh.

''Neden geç kaldın bakalım Çığlık Hanım?'' dedi. Adımı ifşa ettiğiniz için saolun hocam. Ben okuyuculardan saklayacaktım bunu da, başta zaten 'Medyada Çığlık var' diye yazıyordu. Neyse. Adımı annem koymuş. Ne içti de, hangi kafayla koydu bilmiyorum.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin