M.P.♥28

3.4K 265 80
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Ya ben geri zekalıyım galiba skdmeksh

Bütün gün sanki bir şeyi yapmayı unutmuş gibi hissediyordum. Son aklıma geldi. Kitaba bölüm atmayı unutmuşum ömfkjsdnms

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

İkisi yerden kalktıktan sonra arkamı döndüm ve bir adım attım.

Ama duvara çarptım.

Sarp ve Uray anırırken başımı ovuşturdum. Ya bu duvarı buraya kim koydu kardeşim.

İkisine hareket çektim ve önüme döndüm.

''Çığlık!''

Wtf?

Ses pencereden gelmişti. Allah'ım. Pencere konuşuyor.

Pencereye bakınca içerideki Beria'yı gördüm. Hayallerimi yıktı yahu. Amacım pencereyle arkadaş olmaktı. Neyse. Başka zaman.

Eğildim ve içeriye baktım. ''Senin ne işin var burada? Sarayda olman gerekmiyor mu?''

Omuz silkti ve pencereden çıktı. Uray ve Sarp yanımıza geldi.

Beria, ''Saraydaydım. Seni kaçarken gördüm. Takip ettim. Seni Enis kaçırınca saraya döndüm. Kral seni arıyordu. Anıl babana bir şey söylemiş. Kızgın görünüyordu. Büyüyle kopyanı yaptım. Sonra seni -yani kopyanı- azarladıktan sonra odasına gitti. Kralın yardım etmeyeceğini düşündüğüm için geri geldim. Siz kaçıyordunuz. Arkanızdan geldim.'' dedi.

Başımı salladım. ''Demek Anıl babama bir şey söylemiş.'' dedim ve bakışlarımı Uray'a çevirdim. Sırıtıyordu.

''Bugün uyuma.'' dedim. ''Çünkü evin çatısını burnuna sokacağım.'' Ayağı kalktım ve havalı bir şekilde saçlarımı savurarak yürüyemedim.

Yine bir şeye çarptım. Ama bu duvar değildi.

Başımı kaldırdığımda Enis'i gördüm. Hızla cebinden silahı çıkardı ve kafama doğrulttu.

Ne kadar çok seviyorlar kafama silah tutmayı ya. Anlımda 'kafama silah tutmayanı cinler siksin' falan mı yazıyor?

Ellerimi havaya kaldırdım. ''O silahı bırak evlat.'' dedim.

Dalga geçer gibi gülüp silahın güvenliğini açtı. ''Arkanı dön.''

Gülümsedim. ''Bana emredemezsin.'' dedim.

''Nedenmiş o?'' dedi alayla.

''Çünkü benim adım Emre değil.''

Göz devirdi.

Arkamdan öğürme sesleri geldi. ''Çok komik Çığlık.'' dedi Uray.

Arkama döndüm.

Ne zaman geldiğini bilmediğim İris, üçüne de silah doğrultuyordu.

''Çığlık, söyle bakalım.'' dedi. ''Büyüden nasıl kurtuldun?''

Omuz silktim. ''Konuşmama hakkımı kullanıyorum.''

Büyünün nasıl geçtiğini bilmiyordum. Sadece Uray'ın gözlerine baktım ve büyü geçmişti. Bence çocuğun gözlerinde problem var. Onu suçlayın.

''Söyle yoksa Uray'ı vururum.''

Uray'a baktığımda gözlerini kocaman açmış Enis'e bakıyordu.

Aha, aklıma harika, süper ötesi, muhteşem, müthiş, muazzam, ve büyük ihtimalle yapamayacağım bir plan geldi.

Enis döndüm. ''Konuşmuyorum. Napcan? Uray'ı mı vurucan?''

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin