♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Eve gelene kadar canım çıktı. Yol çok uzundu :D
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
▪İDİL▪
Çığlık'ın vurulduğunu görünce gözlerim korkuyla açıldı. Uray'ın yanına gidiyordum ve bu sahneyi görmeyi beklemiyordum.
Sarp kolumu tuttu. ''Sakin ol.'' dedi. Yutkundum. Çığlık ile fazla konuşmamıştık ama iyi bir kıza benziyordu.
Uray, Çığlık'ın yanına diz çöktü. Derin bir nefes aldım. Sarp'tan kolumu kurtardım ve Çığlık'ı vuran İris'e yürüdüm. Arkamdan Sarp geldi. ''Ne yapıyorsun? İdil nereye?'' Ona cevap vermedim. İris'in tam arkasına geçtim. Uray, Çığlık'la ilgilendiği için beni fark etmemişti. İris, Uray'a sırıtıyordu.
''İris!'' dedim. Hemen arkasını döndü ve beni süzdü. Tekrar sırıttı.
''Az daha güzel olsaydın.'' Sarı saçlarım ve mavi gözlerim var? KAPAK.
''Sende az daha akıllı olsaydın.'' dedim. Tek kaşını kaldırdı.
Elindeki silahı bu sefer bana doğrulttu. Sanırım içinde geçici ölüme yol açan mermilerden vardı. Vurulsam en fazla 4 güne hortlardım yine.
''Geri bas sarışın.'' dedi. Göz devirdim. Bir adım öne geldim. En fazla vurulurum.
''Yok ya.'' dedim sırıttım. Aniden Sarp önüme geçti.
Ona 'nabıyon lan amk özürlüsü' dermiş gibi baktım. Bana arkası dönük olduğu için görmedi.
''İdil'i rahat bırak.'' dedi. Tek kaşımı kaldırdım. Ne diyo bu?
İris'in kafasına silah dayanmasıyla gözlerimi kocaman açtım. Silahın sahibi kraldı. Onun burada ne işi vardı peki?
İris bir küfür mırıldandı ve ellerini havaya kaldırdı. Yanına korumalar geldi ve silahını aldılar. Ellerini arkadan bağladılar. Bir oh çektim ve Sarp'ı kendime döndürdüm. No fesatlık tab2. ''Manyak mısın sen? Neden önüme geçiyorsun?'' dedim sinirle. Omuz silkti. ''Herhalde ölmene izin vereceğimi düşünmedin?'' Göz devirdim ve ona omuz atarak kralın yanına yürüdüm.
''Efendim...'' dedim. Sonuçta kral. ''Siz nasıl geldiniz buraya?''
''Çığlık'ı ilk gün olduğu okula gelmiştim. Bir bakayım dedim. İris'i görünce Çığlık'ı vurmasını engelleyemedim ama en azından yakaladım. Çığlık bir kaç güne uyanır. İris'in arkadaşı Enis ortalarda yok. Bir de onu arayacağız. İzninle...'' dedi ve yanımdan geçip korumaların yanına gitti.
İç çektim ve Uray'ın yanına yürüdüm. Bankta oturuyordu. Çığlık'ı sanırım saraya götürüyorlardı. Ama okuldakiler ne olacak? Onlara ne diyeceğiz? Zaten hepsi şuan 'ben lezbiyenim hadi gelin sevişelim' demişim gibi bakıyorlar.
Uray'ın yanına oturdum. Bana göz ucuyla baktı. ''Yürek falan mı yedin? İris'e neden kafa tutuyorsun?'' Omuz silktim. İşsizlik forever <3
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
⌚ 2 GÜN SONRA ⌚
''Uyanıyor!'' dedim sanki 4972894897 yıl komada kalan biri uyanacakmış gibi.
Çığlık yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı. Uray gülümsedi. Sırf Çığlık 'ölü' diye okulu asıyordu. Amacı okula gitmemek. Çaktırmayın.
''Neden başımda fil götü kadar sargı var?'' diyerek yatakta doğruldu.
Uray ''Öldün.'' dedi. Çığlık, Uray'a tuhaf bir bakış attı. ''Ay götüm. Beni öldürebilecek kişi daha annesinin karnında oluşmadı.'' Ona 'Bn İrs'e aşğm ve onnla 98348 çck ypçm' dermiş gibi baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛