M.P.♥39 *Final*

3.5K 212 66
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Bu bölüm final. Ama isterseniz bir tane özel bölüm atabilirim.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪ÇIĞLIK▪

Ayrıldığımız da sadece gözlerine baktım. Bana gülümsedi ve aniden sarıldı. Hala öpücüğün etkisindeydim. BENİ ÖPTÜ, İNANABİLİYOR MUSUNUZ?

''Beni affettin mi?'' dedi.

''Galiba.'' diyerek bende ona sarıldım.

Bir süre öyle kaldıktan sonra Uray'ın telefonu çalmıştı, bu yüzden benden ayrılıp onu açtı. ''Alo?''

Karşı tarafı tam duyamasam da sanırım şöyle demişti; ''Uray, hemen buraya gelmelisin.''

''Sarp? Sen neredesin?'' dedi Uray.

''Evimdeyim. İdil'i hastaneye kaldırdılar. Çabuk ol, buraya gel.''

''Geliyorum.'' Telefonu kapatıp bana döndü, ''Seni saraya bırakayım. Sonra ararım, tamam mı?''

Başımı salladım.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

⌚ 1 HAFTA SONRA ⌚

İdil'in mezarına yürürken ağlamamaya çalışıyordum. Tekrar diriltebiliriz demiştim ama Sarp istememişti. Her ölen kişiyi diriltemeyiz demişti.

''Ağlama. Beni de ağlatıyorsun.'' dedi Uray dolu gözlerime bakarken.

''Ben ağlamıyorum. Kapa çeneni.'' Uray'ın omzumda olan kolunu ittirdim ve mezarına yanına geldim. Sarp orada ağaç gibi dikilmiş mezara bakıyordu. Biraz daha durursa yaprakları çıkacaktı.

''Sana kız mı yok be Sarp.'' diyerek sırtına vurdum. ''Beria'ya ne dersin, ha?''

Bana kedi çiftleşmesi izliyormuş gibi bakınca ''Her neyse.'' diyerek ciddi olmaya çalıştım. ''Taş gibi kızdı. Yazık oldu.''

Göz devirdi. ''Sen ölünce bende güleceğim.'' dedi.

''Ben ölümsüzüm, za iks de.'' Göz kırptım ve sırıttım.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

⌚ BİR KAÇ GÜN SONRA ⌚

''Korkuyor musun?'' dedim.

Başını salladı, ''Belki de babana sevgili olduğumuzu söylememeliyiz. Yine Piercing'imden olmak istemiyorum.''

Uray'a göz devirdim. ''Ben korurum seni.'' Kolundan tutarak sarayın kapısına götürdüm. Kapıda bekleyen adamlar silahlarını Uray'a doğrultunca ''Sakin olun hanımlar.'' dedim. ''Aman tadımız bozulmasın.'' Adamlar tuhafça bana bakınca rahatsız olmuştum.

''Prenses, onun buraya girmesi yasak.'' dedi bir koruma.

''Olsundu. Ben yine de onu sokacaktı.'' Kapıyı açıp gireceğim sırada 2 görevli önüme geçti ve girmemi engelledi. ''Ayol ne yapıyorsunuz?'' dedim. ''Çekilin önümden ve İşte Benim Stilim'e gidin. Giysilerinizi beğenmedim.''

''Onu buraya sokamayız Prenses.'' dedi birisi.

Omuz silkerek büyüyle onları önümden çektim ve Uray ile koşarak sarayın içine girdik.

''Çığlık, Kral beni öldürecek. Yol yakınken geri dönelim.'' dedi Uray korkakça.

''Çok geç,'' diyerek onu babamın odasına çekiştirdim. Odanın önüne gelince koluma yapıştı.

''En azından bana bir ayna ver de son kere yakışıklı yüzümü göreyim.''

Kolunu cimcikledim ve o kız gibi küçük bir çığlık atarken kapıyı açtım. ''Bab-... Baba o silahı yere indir!'' Uray'ın önüne siper olurken babama baktım. İçeri girer girmez Uray'ı görmüş ve bir silah çıkarmıştı.

''Çığlık? Bu çocuk burada ne yapıyor?'' dedi sinirle.

Tam konuşacağım sırada Uray beni kenara çekti, ''Efendim, beni öldürmeden önce bir şey konuşmalıyız.''

Bu ne cesarettir yarabbi. Seni tanımak istiyorum, beni mutlaka ara. (Böyle miydi bu şdldö)

Babam silahı indirince Uray derin bir nefes verdi. ''Ben kızınızı seviyorum.'' Babam nefes almak ve göz kırpmak dışında bir şey yapmadı. ''Ve biz sevgiliyiz.'' Hızla beni önüne çekince sırıttım. Arkama saklandı. ''Lütfen vurmayın. Zaten hala acıyor.''

Babam bana bakınca ''Vur dediğim de vur bana baba, canım acısın boş ver. Bu benim için bir zevk.'' dedim ve gözlerimi kapatıp babamın vurmasını bekledim. Ama bir şey yapmayın gözümü açtım.

Oflayarak kalktığı sandalyesine tekrar oturdu. ''Size vurmayacağım.''

Uray arkamdan çıktı, ''Gerçekten mi? Şükürler olsun.''

''Eğer Çığlık bir daha üzülürse seni gerçekten öldürürüm Uray.''

Uray kafasını o kadar hızlı salladı ki kırılacak sanmıştım. ''Söz veriyorum efendim.'' dedi.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Yazacak bir şey bulamadım o yüzden fazla uzun olmadı dödlf

Başka bir hikaye yayımladım. *Dizlerinin üstüne çöker* Lütfen bakığğğn.

Umm, ve bu bölümde yazmadım ama Janset öldü şföfçdşflö

2. kitap olmayacak, beni dövebilirsiniz.

Neyse. Bitti işte :') Beğendiğinizi görmek beni çok mutlu ediyor. Özel bölüm atar mıyım bilmiyorum. Belki. Herhalde atarım, kütüphanenizden çıkarmayın :D

Diğer hikayeme de bakın lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen.

İlysm ♥

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin