M.P.♥36

3.5K 249 90
                                    


♛ ♛♛ ♛ ♛

Aslında bölüm dün gelecekti ama yarım olduğu için atmadım. Şimdi bitirdim yazmayı shdsnfm

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Çığlık, lütfen. Aç.'' (Hayır tok.)

Gözlerimi sildim ve ayağa kalktım. ''Git buradan.''

''Sen ağlıyor musun?''

''Def ol.'' Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.

''B-Ben gerçekten özür dilerim. Beni af-...''

''Sana def ol dedim Uray. Git ve gelme. Asla!''

''Tamam.'' dedi. ''Hayatından çıkıyorum ve bir daha seni rahatsız etmeyeceğim.''

Ya ama olmadı bu. Girmek için yalvarması lazımdı ve ben nazlanacaktım. Her şeyi bozuyor.

Bir süre ses gelmeyince gittiğinden emin oldum.

Peki,

ben nasıl uyuyacağım şimdi?

'İlk önce yatağa yatıyorsun, sonra gözlerini kapatıyorsun'

Tmm tşk.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

⌚ SABAH ⌚

Bunun işe yaraması lazım.

'Bence olmayacak'

Şşş geliyor.

Kapı açılınca iyice duvarla bütünleştim.

''Çığlık?'' Babam içeri girdi ve yatağa yöneldi. ''Okul zamanı, hadi kalk. Zaten son gün.''

Sırıttım, başarabilirim.

Kapının arkasından çıktım. Babam yatağın örtüsünü açınca hızlıca odadan da çıktım. Sonra ise aşağı kata kadar depar attım. Koşarak bodrum kata inen merdivenin önüne geldim ve sessiz olmaya çalışarak aşağı indim.

Bilin bakalım ne oldu?

Aşağısının karanlık olduğunu ve canavarların beni yiyeceğini fark ettim. Ama okula gitmemek için bunu göze almam gerekiyor.

Bu yüzden aşağı girdim. Fısıldayarak ''Merhaba canavarcıklar,'' dedim, ''Beni yemeyin, çünküsü yok ama ağlarım.'' Elimi duvara koydum ve bu şekilde merdivenleri inmeye devam ettim.

Eğer karanlığa giriyorsanız ve canavarların sizi yemesini istemiyorsanız bu yöntemi kullanabilirsiniz. Denenmiş ve onaylanmıştır.

Merdivenler bitince az kalsın önümdeki duvarla öpüşüyordum.

Yana döndüm ve kapı kulpuna elimi uzattım. Kapıyı açınca içeri girdim ve kapıyı kapattım. Duvarda elimi gezdirerek ışık düğmesini bulup açtım.

Oh may Allah.

O bir örümcek ağı mı?

Şu da hamamböceği AĞAĞAĞAĞAĞ.

Ama bu ikisi dışında,

burada kamp kurabilirim veya evlenebilirim.

Burası gereksiz eşyaları koyduğumuz bir yer. Eskiden -annemin bana anlattığına göre- abim burada arkadaşlarıyla takılırmış. Sonra evdeki gereksiz şeyleri buraya koymanın uygun olacağını düşünmüşler ve burayı bodrum yapmışlar. Sonuç olarak, bazı şeyleri kaldırırsak abimin eskiden takıldığı yere tekrar döner ve ben burada yaşamımı devam ettirebilirim.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin