M.P.♥16

5.4K 320 62
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''P'' tuşum çıktı ühühü Hala yazıyor ama her bastığımda 'çıt' diye ses çıkartıyor. Oy ben nerelere gidem.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Mısır istiyorum.'' dedim. Uray omuz silkti. Hayırsız çıcık.

''Evde mısır yok mu peki?''

''Yok.''

''Hiç mi yok?''

Bana döndü. ''Yoktan anlamıyor musun?'' Ben Türk'üm hacı. Kanımda var bu. Biri yok deyince hiç mi yok demem gerekiyor. Adet yani. Döngüyü bozamam.

''Hayır.'' dedim ve filmi izlemeye devam ettim.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Filmin sonlarına gelmiştik. TWD'in son sezonunun, son bölümüydü. Ben izlemiştim ama Uray izlememiş.

''Uray. Bak şimdi şu adam şey yapçak.'' Eliyle ağzımı kapattığı için konuşamadım.

''Sakın söyleme. İzliyorum.''

''Bonono.''

Elini ağzımdan çekti ve filme döndü. Göz devirdim.

''Ur-...'' Yine eliyle ağzımı kapadı. Çocuğun sorunları var.

''Çok konuştuğunu birileri daha önce söylemiş miydi?''

''Obom domoşto.''

''Ne?''

''Obom, obom domoşto.''

''Hı?''

''Obom lon obom.''

''Çığlık düzgün konuş.''

Elini hızla ağzımdan çektim.

''Geri zekalı, elin ağzımda.''

''Haa.'' dedi ve önüne döndü. Odun.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪İRİS▪

Beni buraya kapattıklarına pişman edeceğim onları! Şuan resmen zindanda ölmeyi bekliyorum. Enis kim bilir ne yapıyor. Hala bulunamamış. Bi' bulunsun göstericem ben ona.

''İris Erez?'' diyerek parmaklıkların ardına geldi bir görevli. Hemen yattığım yataktan kalkıp yanına gittim. Yine ne istiyorlardı?

''Evet?'' dedim soğukça.

''Yemek vakti.'' dedi ve anahtarı çıkardı. Kapıyı açınca dışarı çıktım. Kaçmak gibi bir salaklık yapamazdım. Her yerde korumalar var. Kesinlikle yakalanırım.

Beni yemekhaneye götürdü. Kapıyı açtı ve içeri girmemi bekledi. İçeri girince ise kapıyı sertçe kapattı.

Etrafa göz gezdirdim. Hiç kimse bana bakmıyordu bile. Toplasan 20 kişi falan vardı. Kız ve erkek karışıktı. Daha fazla oyalanmadan yemek sırasına geçtim. Bir şekilde buradan kurtulmalıydım. Uray yine benim olmalıydı. Beni sevmek zorunda. Ben onu seviyorsam o da beni sevecek. O Çığlık denen prenses bozuntusunu değil. Eminim ondan hoşlanıyordur. Ama ben yaşıyorsam o ikisini yakınlaştırmam.

Yemek sırası bana gelince görevli kadın bana yemek koydu. Hemen boş bir sıraya ilerledim.

Sıraya oturduktan sonra hiç kimseyle muhatap olmadan yemeğimi yemeğe başladım. Biri yanıma oturunca refleks olarak ona döndüm. Bir kızdı. Tanımıyorum.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin