M.P.♥33

3.1K 226 148
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

32. bölümde mübarek bütün yorumlarda Uray ve Janset'e küfürler vardı. En azından bana sövmemişsiniz tşk.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Kaşağı kavanozun içine soktuğumda Nutella'nın bitmiş olduğunu anladım. Somurtup içindeki kaşıkla birlikte kavanozu duvara attım ve parçalanmasını izledim.

Düşünsenize... O kavanoz aslında Janset'miş.

''Ne kırıldı?'' Abim kapı tıklatmadan içeri bodoslama daldı.

''Kalbim.'' dedim ve yatağa düz bir şekilde yatıp yoranı yüzüme kadar çektim. Ayak seslerinden ve yatağın yanın çökmesinden abimin yanıma oturduğunu fark ettim. ''Terk et burayı abi.'' dedim ve popomu ona döndüm.

''Uray bitti. Artık unut onu. Beni de üzüyorsun Çığlık.''

Yorganın altından elimi çıkartıp abime orta parmağımı gösterdikten sonra geri soktum ve gözlerimi kapattım. 8479325472 yüz yıl uyusam yetmezdi sanırım. Depresyon mode: on.

''Sana başka erkek mi yok be Çığlık.''

Ayaklarımla abimi yataktan iterek düşürdüm. ''Rahat bırak beni. Ben mutsuzluğumla mutluyum.''

Abimin iç çekişini ve yerden kalkışını duydum. ''Yazık, beyni de çalışmayı durdurmuş.'' dedi. ''Uray'ı bulup sikeceğim.'' Kapının kulpunu çevirişini duydum.

''O gey değil abi. Sen öyleysen bilemem ama.''

Bir şey homurdandıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattı.

Uray'ı düşünmemeye çalıştım. Ama olmuyordu. Keşke şuan burada olsaydı da dudağındaki piercingi ona yedirebilseydim. Hayaller hayatlar işte.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪PİÇ URAY▪

''Bu kadar çikolata yetmez mi?'' dedim çikolata dolu alışveriş arabasına bakarken.

''Sanırım yeter.'' Janset son bir çikolata daha koydu ve arabayı alıp kasaya sürdü. Arkasından gelerek sıra olmayan bir kasa girdik ve çikolataları kasaya koyduk. Kadın hepsini geçirince Janset cüzdanını çıkarmıştı. Ben vampir hızıyla kartımı çıkarıp kadına verince Janset 'noluyo amk' dermiş gibi yüzüme baktı.

Kadın kartı geçirdi ve şifreyi yazmam için aleti bana uzattı.

''Ben ödeyecektim Uray. Bunlar benim çikolatalarım. Sen neden ödüyorsun ki?'' dedi ama ben çoktan şifreyi girmiştim.

''Sevgilimsin ve yanımdayken sana bir şey ödetmem.''

Çikolataları poşetlere doldururken bana gülümsedi. ''Çok tatlısın ama bir dahakine ben ödeyeceğim.''

Bende gülümsedim ve bütün çikolataları poşete doldurduktan sonra marketten çıktık. Janset poşeti ne kadar almak istese de ona izin vermemiştim ve ben taşıyordum.

Aniden biri arkamdan bana çarpınca poşet yere düşüyordu. ''Özür dilerim. Sizi görmemişim.'' Kadının sesi Çığlık'ın sesine benziyordu. Hızla bana çarpan kadına döndüğümde bir anlığına onu Çığlık bile sanmıştım.

Ama sadece Çığlık gibi sesi olan Çığlık'a benzeyen bir kadınmış. ''S-Sorun değil.'' dedim yutkunarak. Kadın uzaklaşırken Janset bana baktı.

''Neden kekeledin? O kızı tanıyor musun? Niye öyle bakıyorsun?''

Yürümeye devam ederken ''Sorun yok Janset.'' dedim. Bana hala tuhafça bakıyordu.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin