♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Kitap ::):):): vampir :9):):) kategorisinden :):):):) hayran kurguya :):9):): alınmış :):):):): Bu :):)): yüzden :)::):):) sıralamada :):)9:): düştük :):):):9):):):):)
Wattpad dalga mı geçiyon
Kitabın neresi hayran kurgu len mQ
Tekrar vampir kategorisine aldım ama sıralamada eskisinden daha kötüyüz
Yapacağın işe başlıcam şimdi sokuk Wattpad
Vampirli kitap yazıyorum gidiyo hayran kurguya alıyo ya
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Uyandığımda yattığım yerde biraz hareket ettim.
Ellerim bir yere bağlıydı.
Gözlerimi açtım ve bağlı olduğum yere baktım. Bir yatakta yatıyordum ve ellerim yatağın demir başlığına bağlıydı. Aman ne güzel.
''Uyandın mı?''
Sesin geldiği yere kafamı döndürdüm. Yok, ne uyanması. Uyuyorum ben. Ne salak salak sorular bunlar ya.
Şu ultra yakışıklı ve beni kaçıran şahıs kapıda dikilmiş bana sırıtarak bakıyordu. Onu tanıdığıma yemin edebilirim ama tanımıyorsam çarpılmak istemem.
Bana yaklaştı ve yatağın yanında duran sandalyeyi çekti. Ters oturdu. Havalara gel havalara. Prenses benim ayol, buna ne oluyor?
''Beni hatırlamaman tuhaf Çığlık.'' dedi.
Sensin tuhaf ulan. Beni yatağa bağladın, söyle bakalım kim tuhaf.
Şimdi 'Salak, sen prensessin. Kurtulsana' diyebilirsiniz. Ama gümüş kelepçeyle bağlıyım.
''Gözlerimin içine bak.''
Dediği şeyi yapmak yerine gözlerimi başka bir tarafa çevirdim.
''Gözlerime bak dedim!'' dedi.
''Ve bende bakmayacağım.'' dedim ve gözlerimi kapattım. Gözler benim değil mi, bakmam.
Parmaklarıyla göz kapaklarımı yukarı çekip zorla gözlerimi açtı. Ya bu çocuk problemli.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
▪YAZAR▪
(Aslında yazardan yapmak istemiyorum ama böyle birinin ağzından yazınca da olmuyor ksmös Neyse yazardan olan yerleri kısa yazmaya çalışıcam. Yazardan yazın komik olmuyor ösödekjm)
Çığlık, hala hatırlayamadığı çocuğun gözlerine baktı. Ve birden görüşü bulanıklaştı. Çocuk, sırıttı ve geri çekildi.
Çığlık, gözlerini bir kaç kere kırpıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛