♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Yazacak bişey gelmiyor aklımağğ
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
''Çığlık'ı vurmana izin vermem.'' dedim ve ona yürüdüm. Histerik bir kahkaha attı.
''Peki bu beni durdurur mu?''
Tam silahı alacağım sırada vampir hızıyla Çığlık'ın arkasına geçti ve silahı başına tuttu. ''Yaklaşırsan, öldürürüm.'' Kendimi filmde gibi hissetim.
Bir adım attım ona. Silahın güvenliğini açtı.
''Şakam yok adını bilmediğim kız.'' dedi. Sırıttım. Gerçekten, adımı bilmiyordu. Söylememiştim.
Ellerimi dudaklarıma götürerek ıslık çaldım. Bana anlamamış gibi baktı.
İris'in arkasında olan çalılardan 3 kurt çıktı ve İris'in etrafını sardı. İris korkuyla bana baktı. Sırıtmam büyüdü. Çevrem geniştir benim, bir sürü arkadaşım var ve bu kurtlarda benim arkadaşlarım.
Büyüyle herkesin iplerini çözdüm ve serbest bıraktım.
İris'in yanına gidip silahı elinden aldım ve krala attım. Sonra arkamı döndüm ve ormanın içine yürüdüm. Çığlık ve arkadaşlarını kurtardığıma göre gidebilirdim.
''Bekle.''
Arkamı döndüm ve bana seslene baktım. Çığlık yanıma geldi.
''Sen kimsin?'' diye sordu. Omuz silktim.
''Boşver.''
''Vermiyorum. Adın ne?''
''Bakın prenses, gitmem gerekiyor.''
''Yo, gerekmiyor.''
Beni kolumdan çekerek kralın karşısına çekti.
''Baba, bizde kalsın mı?'' diye sordu. Gülmemek için yanağımı ısırdım. Yoksa şurada gülme krizi geçirebilirdim.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Bayağı kısa oldu çünkü aklıma yazacak şeyler gelmiyor ve iyice saçmalamaya başladım. Kitabı silmeyi düşünüyorum -ki büyük ihtimalle bir kaç güne silerim. Zaten bölümler geç geliyor, aklıma yazacak bir şey gelmiyor, hem okul da var. Yani sileceğim kitabı.
Başka kitap yazmayı düşünüyorum, yazarsam buna benzer bir kitap olur. Ama yazmam herhalde bilmiyorum.
Neyseğ... Çok konuştum :D Kitap 1-2 veya 3 güne silinir. Heberiniz olsun yani döekdjsfjkk
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛