M.P.♥35

3.3K 248 101
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Yine erken attım değerimi bilin msjsmnsf

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪URAY GÖTÜ▪

Uyuyamıyordum. (Uyuma kodumun malı)

Çığlık'ın öldüğünü öğrendiğim günden beri böyleydi. Onu geri getirmenin bir yolu olmalıydı.

Yataktan kalktım, karşıdaki kitaplığa yürüdüm ve bir kitap çıkardım.

Çığlık'ın notunu okumuştum ama ne derse desin onu yine de geri getirecektim.

Kitap fazla kalın, fazla sayfalı değildi. Sadece bir kaç diriltme ve yan etkileri vardı. Bu yüzden 20-30 sayfaydı.

Bütün sayfalara tek tek baktım, ama bunlar Çığlık'ta işe yaramazdı. Prenses olduğu için çoğu şey onda işe yaramıyor.

Kitabı sinirle yere attım ve ofladım.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Aç kapıyı!'' Duvara sert bir tekme geçirdim. Ağağağ. Kapıya büyü yapmış zalimin oğlu.

''Sarp, sana diyorum!'' Kapıyı yumrukluyordum ama Sarp umursamıyordu. Gecenin 3'ünde gelip uykusunu böldüysem ne olmuş yani?

''Siktir oradan. Açmıyorum.''

Derim bir nefes aldım. ''Konu Çığlık ile ilgili.''

''Gidiyor musun yoksa üstüne gümüş mü atmalıyım?''

''Onu nasıl geri getirebileceğimi biliyorum. Ama bunu senin yapman gerekiyor.''

Sarp kapıyı açtı ve bana 'seni sikeceğim, sonra yine sikeceğim, ve jelibonlarla boğacağım' dermiş gibi baktı.

''Ne istiyorsan hemen söyle.'' Göz devirdi.

Gülümsedim. ''Çığlık prenses olduğu için ona büyü işe yaramıyorsa...'' dedim. ''Geçmişe gidip bunu düzeltebiliriz? Sonuçta onun üzerinde bir büyü kullanmamış olacağız.''

Sarp gözlerini büyüterek bana baktı. ''İçeri gel seni süper zeka.'' Koşarak içeri girdi.

Gülüp bende girdim ve kapıyı kapattım. Salona girdiğimde Sarp elinde kalın bir kitapla koltukta oturuyordu. Yanına gidip oturdum.

''Sanırım bu olacak.'' Kitaptan bana büyüyü gösterdikten sonra kapağı kapattı, yanına koydu ve ayağa kalktı. ''Ama tek gitmene izin vermeyeceğim. Bu yüzden bende geliyorum.''

Başımı salladım ve bende kalktım. ''Hemen şimdi yapalım şunu.''

''Tamam.'' dedi. ''El ele tutuşmamız lazım.''

Ona ciddi mi diye baktım ama ciddi görünüyordu.

''Bende senin Janset'e oral yaptığın elinle tutuşmak istemem ama öyle yapmamız gerekiyor.'' (Ben cehennemde yanmaya gidiyorum grşrz)

Yüzümü buruşturup göz devirdim. ''Lütfen, sadece şu büyüyü yap.'' Sarp'ın elini tuttum.

''1 hafta önceye gidiyoruz. Çığlık kendini öldürmeden 1 dakika önceye. 1 dakikamız var. O an neredeysen oraya ışınlanacaksın. Yani 1 dakika içinde Janset'i becermeyi bırakıp saraya gelemeyeceğine göre Çığlık'ı ben kurtaracağım.''

Ama ben 1 saat boyunca Çığlık'ı kurtarıp kahramanı olma hayallerini boşuna mı kurdum? Ayrıca eğer bir şansım daha varsa Janset'i yatakta bırakıp gidecektim.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin