M.P.♥3

13.8K 701 262
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Arkadaşlar kusura bakmayın 1-2 gün geç geldi bölüm. Giremedim de :D

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Uyandığımda birinin odasındaydım. O tanıdık erkek sesini duyduktan sonra beni tutan kişiyi biri yumruklamıştı. Gözlerimi açamadığım için bütün ekşını kaçırmıştım. Noled!

Çocuk yumruklandıktan sonra ne oldu hiç bir fikrim yok ama bir şekilde başkasının kucağına geçiş yaptım. Sonra bilincimi kaybettim. Tam dibimde ekşınlı filmlere taş çıkaracak şekilde ekşın yaşanıyor ve ben bunu HD bir şekilde izleme şansım varken bilincimi kaybediyorum. Where is the adalet?!

Yattığım yataktan kalktım ve odada gözlerimi gezdirdim. Valla ben böyle bi' odam olsun isterdim.

''Böö!'' Gelen sesle korkudan altıma yaptım ve çığlık atarak geri çekildim. Gözlerim büyük bir şekilde arkaya baktım. Lan bu Uray değil mi? Beni o kaçırdıysa yemin ederim şurada döverim onu. Yada o beni döver bilemiyorum.

''S-Sen burada ne yapıyorsun? Arkamda mesela?!'' diyerek sitemle söyledim. Ellerini ceplerine koyup duvara yaslandı. Var ya şimdi onu yemek geliyor aklımdan.

''Hm. Bilmem.'' dedi pis pis sırıtarak. Ya bu mal. Valla mal.

'Çarpılcan ve bende sen olduğum için seninle birlikte çarpılcam' dedi Hatçe.

Geber Hatçe...

Uray'a gözlerimi çok abartı bir şekilde devirerek baktım. ''Ben burada ne yapıyorum acaba?'' diye sordum. Sırıtması biraz düştü ve gözlerini kaçırdı.

''Iıı... Şey.'' Elini ensesine götürüp kaçırdı ve yaslandığı duvarda doğruldu. Gel de yeme şimdi. ''Ya şey olduktan sonra ben şey yaptım. Şey yapınca se şey yaptın bende şey yapt-...'' Derin bir iç çekti ve gözlerini kapattı. En azından tek böyle 'şey'li konuşan ben değilmişim. Yuppi! Bir mal daha varmış benden başka.

''Ah, çok açıklayıcı oldu cidden.'' dedim dalga geçerek. Gözlerini açtı ve kaçırdı. Şimdi o mavi gözlerini alıp golf oynamak vardı da neyse...

''Ben neden buradayım?'' dedim ve sorumu yeniledim. Ofladı ve bana baktı. ''Çok meraklısın.'' LAN BURADA KAÇIRILDIM MI BİLE BİLMİYORUM MANYAK MISIN NESİN SEN MERAKINI SİKEYİM!!! Prdn .s.s Caps Lock açık kalmış ya.

''Merakını sikeyim.'' dedim ve ona kısık gözlerle baktım. Gözlerini biraz açıp elini ağzına götürdü. ''Aa...'' dedi. ''Çok ayıp çok. Sen küfür mü ediyorsun? Hiç yakıştıramadım. Cık cık.'' Ya bu dalga mı geçiyor benimle?

Derin bir nefes aldım. Hayır Çığlık, onun kemiklerini kırıp köpeklere vermeyip sen yemek istemiyorsun, kafasıyla futbolda oynamak istemiyorsun, saçlarını süpürge yapıp odanı temizlemek hiç istemiyorsun!!

''Çok canisin.'' dedi. Gözlerimi kocaman açıp ona baktım. Ben dışımdan mı konuştum?

O da hemen elini ağzına götürüp sıkıca kapattı. ''Y-Yan-Yani demek istedim ki...'' dedi ama devamını getiremedi. Allah'ım nolur öldür beni!

1-2 adım atarak aramızdaki boşluğu kapattım. Ağzındaki elini çektim ve ona anlamsızca baktım. ''Şunu doğru düzgün anlat yoksa o cani planlarımı bir bir uygularım.'' dedim. Sırıttı. ''Nasıl planlar bunlar?'' diye sordu. Oha sapık! Göz devirdim ve elimi saçlarına götürerek çektim. Gözlerini kapattı ve inledi. ''Bana bak Sarı Kafa. Öt hemen. Yoksa planımın saçlı kısmını uygulayacağım. İlk önce evin yolunu bulmam lazım tabii ama konu bu değil.''

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin